Maling med konsistens som budding

Jeg er lige kommet hjem med en spand akrylmaling. Den har konsistens som budding, med store bløde klumper i. Jeg har forsøgt at hælde lidt vand i, det bliver det bare meget blævrende af, og klumperne er der stadig.

Hvad gør jeg? Prøver at hælde mere vand i, tager den med tilbage i butikken i morgen eller noget helt tredie?

Tak! 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tilbage til butikken .. der skal jo ikke være klumper i.. ellers skal du prøve med en elektrisk røre.

Hvor gammel er malingen. Der er nogle mærker der har dato på.

Dyrup har altid været tyk og dårlig at arbejde med.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for svar, der er desværre ingen dato på...

Den ryger lige nøjagtigt tilbage til biksen - jeg håber da næsten det er den samme uforskammede medarbejder, som solgte den til mig, der skal tage den retur. Og næste spand bliver åbnet og tjekket før jeg forlader butikken! 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Herre Jemini! Malingen har den konsistens for at den ikke skal dryppe, og der skal ikke pøses vand i.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Jeg har da engang fået en budding med klumper serveret.. og den vil jeg da påstå at hverken Herren, Jemini eller jeg vil kunne tvære ud på en væg.. Hvis malingen er ligeså tyk er det en bytter.

Men jeg er da nysgerrig hvad de sagde i butikken??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Altså, jeg vil da egentlig gerne hører hvad for et mærke det er? Er det f.eks Beckers???? (som jeg ved har meget tendens til det) Det er altså ikke unormalt at maling har den konsistens,- det betyder absolut ikke der er noget i vejen med den! Og dit indlæg er skrevet for et par uger siden, så vil da egentlig gerne hører en tilbagemelding hvordan det gik med din klage?????

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er vel ikke normalt at der er klumper i man ikke kan røre ud??? Det minder da om for gammel maling.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja, hvis et piskeris ikke kan røre malingen op, så er det da bare retur med den.
Ekspedienten mente at den havde "stået stille for længe". Spanden fik en ordentlig rystetur i butikkens blandemaskine (eller hvad nu end sådan én hedder), og så var den fin og flydende igen. Dét kunne jeg altså aldrig have kunnet klare selv derhjemme, så jeg er glad for at jeg kørte tilbage med den...

Jeg kan ikke lige huske mærket, det var noget halvbilligt noget da jeg bare skulle male et par spartel-huller over. Uanset pris synes jag da man kan forvente at den kan males på væggen uden store levrede klumper i?? Det er måske bare den uvidende dyrepassers romantiske drøm om hvordan det er at male...
"buding maling"
prøv at rør den ud med hånmixer.!
:-) :-) :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også