Skal jeg købe den?

Hej LDS
Jeg kigger på en Pgo dr big model 30.
Den har kørt 3000km men ser næsten ud som ny!
Den har stået i en opvarmet kælder i 2-3år uden benzin og olie.
Ham der sælger den siger at den kunne køre før den bliv sat ned i kælderen og at batteriet er gået i stykker.
Jeg kan få den for 2000 nu og her.
Skal jeg købe den?...
(Har tjekket stel nummer, der var ikke noget på den.)
vh
Chris
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo katten i sækken, jeg ville altså høre den igang før jeg købte noget.
Jeg har lige tjekket prisen på sådan en, og ny prisen er omkring de 15.000,00 kr. Kan du købe den for 2000,00 kr. her og nu, så ville jeg nærmest løbe skrigende væk, det lugter langt væk af fusk.
At den har stået i en tør kælder har ikke så meget at sige når der ikke har været olie på, og at han fortæller dig at den kørte før den kom der ned, kan være en hukommelses forskydelse hos sælgeren.
Hey igen.
Tak for svare jeg tror ikke jeg køber den, finder en anden
Kan i anbefale noget gode knallerter kan godt lide dem med en stor forlygte foran :p
Men de skal være brugte og må ikke koste for meget ca. 3000 + -
Jeg vil anbefale dig at hendvende dig i en butik hvor de handler med den slags, de har altid nogle brugte de har taget i bytte. Så er du sikker på at den er 100 % iorden og har en form for garanti. Jeg ved ikke om det gælder for brugte "knallerter" men jeg ved at køber man en brugt MC hos en forhandler, er der altid 6 måneders garanti på. Men du har ialfald en tilbagekøbs garanti de første 3 måneder, hvis du ikke er tilfreds. Dog skal det købte leveres tilbage i samme stand som da du købte det.
Dengang jeg kørte "knallert" købte jeg en ny Gilea Stalker, til 16000 for alle mine spare penge jeg havde skrabt sammen ved aviser og have arbejde for de gamle Jeg var rigtigt glad for knallerten, også selvom jeg ikke måtte tune den ;(. Men det var jo nok fornuftigt nok. Jeg ved ikke hvad sådan en koster brugt men den har en lille lygte på styret og en stor nede foran, hvor den store kunne slukkes. Selvom 16000 var mange penge for mig, synes jeg at jeg havde fået meget for pengende specielt fordi den gav "street" respect indtil folk fandt ud af den ikke var tunet. Den har bare lidt problemer med udstødningen da forrøret var meget tyndt da det virker som en del af begrænsningen. Ved ikke om det er ændret ved nyere modeller.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis