Jeg kan ikke afinstallere programmer

Hej Alle,

Håber  kan hjælpe mig. Efter et computer sammenbrud har jeg haft problemer med et musik program, der hedder ProTools.

Jeg har måtte gøre lidt af hvert for at fejlfinde, og står nu i en situation, hvor jeg gerne vil afinstallere nogle "følge" programmer til hovedprogrammet, da de gør, at programmet går kold i opstarten. Men.... hver gang jeg fjerner dem, står der, at setup.exe har fundet en fejl og afsluttes! De bliver heller ikke fjernet når jeg afinstallerer hovedprogrammet med alt hvad der har med det at gøre.

Er der nogen der kan hjælpe? Tror at jeg kan løse mit problem, hvis jeg kan få fjernet to programmer. Har prøvet at fjerne gennem Ccleaner, men den kommer med samme fejlmelding. Håber nogen kan hjælpe!!

Mvh

Flymale
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, det kunne tyde på at nogle af komponenterne i programmerne mangler/ er blevet beskadiget, hvilket medfører at du ikke kan køre setup'en til afinstallering. Prøv at installere programmerne igen og vælg enten reparer (hvis mulig) og ellers en ny fuld installation i samme direktorie som den gamle. Derved genopretter du de filer der mangler. Herefter afinstallere du så igen.

Elektronikteknikeren
mange tak, det virkede! Nu er jeg så ovre til næste problem. Nogen der har forstand på vst to RTAS adapter til Pro Tools?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis