Nyt: Supertilbud på LDS

Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu-punkt "Tilbud" i toppen!

Vi prøver et nyt koncept af: Gode tilbud til alle medlemmer på LDS. Tanken er, at vi kører ét tilbud af gangen og at det tilbud skal være "ekstraordinært" godt for at blive vist på LDS.

Som pilotprojekt har vi lavet en aftale med et firma der laver termografering af boliger og rådgiver om energiforbedringer. Tilbuddet er enkelt: En komplet gennemgang af din bolig, inde og ude, med minimum 15 billeder for 1.250 kr.

Derudover får vi 25% rabat på tilkøb, f.eks. gennemgang af Go' Energi tjekliste, analyseret, skriftlig rapport med råd til forbedringerne, "blowerdoor" dvs. sætte hele huset i undertryk, mens billeder bliver taget m.fl.

Jeg synes det er et spændende tilbud vi har fået.

Jeg håber at I tager godt imod det nye koncept. Vi starter med termografi som pilotprojekt og vil derefter jagte flere tilbud.

Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service.


Mvh. AllanE
Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hpoxen.

er vel fejet ud af tråden. siden ikke dukker op i gen.
I bestyrer siden på bedste vis og stor ros herfra for jeres arbejde med siden!
Som ovenfor skrevet, så kan folk selv vælge om de klikker på det gode tilbud, og det er ik noget folk bliver påduttet. Fino med mig.

Nogen folk har for god tid, og fylder rigtig rigtig meget her inde på siden. Mestendels med brok og irettesættelser og svinen folk til som ingen steder hører hjemme, i stedet for at have fokus på det siden er lavet for. Synes brokkeriet i denne tråd minder rigtig meget om tidligere medlem MKH, som til sidst blev smidt ud. Han havde bla umanerlig god tid til at lege klogeåge om mangler på siden og diverse omkring den tekniske opbygning af siden, hvilket var fuldkommen ligegyldigt for os brugere.

Keep up the good work.

jan
Først og fremmest så kan jeg ikke se noget problem i at man laver den type tilbud til brugerne herinde. Har lige mærket efter og jeg er ikke våd op og ned ad ryggen. Synes det er flot at folkene bag siden gider påtage sig det ekstra arbejde - som det jo må være - at forhandle en god rabat hjem til brugerne herinde mod så at give firmaet bannerplads. Om siden (eller folkene bag) får gevinst ud af det er da mig underordnet. Jeg er da ligeglad med om det er en alm. betalt bannerreklame der er herinde eller om det er en forhandlet aftale til brugerne herinde. Er jeg ikke interesseret, så klikker jeg jo bare ikke på banneret.
Som en anden bruger også skriver, så er det langt værre når nogle forsøger at lave skjult reklame for et produkt. Et eksempel er en bruger der opretter sig og laver to indlæg om at have købt rigtigt billig maling i en navngiven forretning og at det var så og så meget under normalprisen hos konkurrenterne (mener også at nogle af dem var nævnt med navn). Det lugter lidt for meget efter at der er en der har fået for meget undendørsmaling til at fylde på lageret op mod vinter og derfor panisk forsøger at lave lidt reklame for at hjælpe på salget ...
Det eneste lille kritikpunkt jeg har mht tilbudet om termograferingen, er at det først er når man har klikket sig ind forbi læs mere og trykker bestil at det med småt står "NB: Hvis du bor i Region Nordjylland (postnumre mellem 7700-9940) er der et transporttillæg på 500 kr." samt "NB: Hvis din bolig er på over 200 m2, kan der komme et tillæg til prisen. Det aftales med leverandøren efter bestillingen her - du er ikke forpligtet før I har talt sammen." Det burde have fremgået allerede under "Læs mere". Det havde været passende at skrive det ind sammen med de andre tillægsydelser man kunne købe med 25% rabat. Det taler så dog lidt op igen at man skriver at man ikke er forpligtiget før samtale ...

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Jeg har lige modtaget en uønskede email fra [email protected] med emnet "Ved du om dit hus er blåt eller rødt?".
Det som også kaldes SPAM.

Helt ærgeligt hvad fanden skal jeg bruge den email til ?
Jeg har ikke noget hus.
Jeg ønsker ikke at modtage tilbud på alt muligt lort.
Vær venlig og holde op med det.
Det sådan noget som får mig til at holde mig væk fra en hjemmeside når man får sådanne emails.

Hvis personen/personerne bag hjemmeside vil have reklamer/tilbud på hjemmeside så fint men hold det venligt ude af min indboks.

Og hvis lav-det-selv ikke tjener penge på det hvorfor gør i det så ?
Er det fordi i kende dem som har firmaerne med tilbudne eller hvorfor ?

Jeg har på min hjemmeside ikke noget imod og gøre reklame for nogen andre sider og ligende men jeg kunne ikke umiddelbart finde på at sende emails ud med tilbud fra firmaer som jeg ikke har noget med at gøre selv.
Rolig nu.
Jeg får da bunker af mails fra LDS fordi jeg ikke husker at fjerne fluebenet ved send mig en mail ved nye indlæg... En venlig reminder om et godt tilbud bringer ikke min urin over 372 Kelvin (også kaldet mit pis i kog).

Jeg synes det er flot at AdminE skaffer et godt tilbus til os alle, også selvom jeg ikke har brug for netop dette her.
Ligesom jeg er taknemmelig -ja, det er jeg- for at AdminE stiller denne fine side til min rådighed. Jeg er her ikke for flot grafik, blinkende duller eller dets lignende, men fordi jeg synes det er en spændende side at læse og skrive på, og fordi her almindeligvis er en god stemning og en hyggelig tone.

Jeg synes det vil være fint, hvis LDS tjente en lille skilling på reklamer og tilbud, eller for den sags skyld, hvis der var en konto, hvor medlemmer frivilligt kunne indbetale f.eks kr 50 til støtte for sidens drift.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Jeg har også lige fået den mail om termofotografering.
Jeg er i den meget gunstige situation, at min mailboks ved Gmail er så stor, at den ikke vælter fordi der kommer dette tilbud.
Jeg overvejer ligefrem, om jeg skal benytte mig af tilbudet, men da jeg ikke forestiller mig, at jeg alligevel vil ændre noget, så lader jeg nok alligevel være.
Jeg er i den grad tilfreds med denne side og har undertiden brugt de relevante reklamer, der optræder her. Hvis man overhovedet kan tale om en gene ved at få tilsendt tilbud, ja så finder jeg at det er en overordentlig meget lille modydelse ift. de mange timers hygge jeg har ud af at især læse men undertiden også skrive!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg er utroligt glad for dette site, men synes at LDS er ude på et skråplan, når vi brugere nu skal spammes med reklamer direkte i vores indbakke.

Havde jeg fået valget om jeg ville modtage reklame mails og nyhedsbreve ved tilmeldningen til dette site, havde jeg trykket "nej tak", ligesom jeg gør på alle andre sites. Alternativt havde jeg ikke oprettet en bruger.

I dag modtager private og ikke mindst selvstændige som jeg, bunkevis af uønsket reklame mails. Jeg gør alt hvad jeg kan for at begrænse dette. Men det er sgu' svært, når det er noget man får trukket ned over hovedet

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Har jo egentlig kommenteret før, men fik jo også en mail, og det mener jeg ikke er iorden da jeg ikke har sagt ja til at modtage reklamer fra siden. Mener faktisk det er direkte ulovligt med den fremgangsmåde, når man som bruger ikke aktivt har sagt ja til at modtage reklamemails.

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

I forhold til de mulige økonomiske konsekvenser af at sende uopfordrede tilbud/reklamer synes jeg lige at hjemmesidebestyrerne skal læse denne her.
Jeg synes det er et super initiativ, at LDS bruger den enorme kundebase som grundlag til at forhandle fordelagtige tilbud hjem til sidens brugere! Der må være mange virksomheder derude, som vil være interesseret i lignende aftaler og det skal blive spændende at se hvordan det fremtidigt udvikler sig!

Jeg må dog tilslutte mig koret vedrørende e.mail kampagne! Det må være op til sidens brugere, om de vil modtage den slags i deres indbakker!

 Certificeret Statiker

Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også