Nyt: Supertilbud på LDS

Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu-punkt "Tilbud" i toppen!

Vi prøver et nyt koncept af: Gode tilbud til alle medlemmer på LDS. Tanken er, at vi kører ét tilbud af gangen og at det tilbud skal være "ekstraordinært" godt for at blive vist på LDS.

Som pilotprojekt har vi lavet en aftale med et firma der laver termografering af boliger og rådgiver om energiforbedringer. Tilbuddet er enkelt: En komplet gennemgang af din bolig, inde og ude, med minimum 15 billeder for 1.250 kr.

Derudover får vi 25% rabat på tilkøb, f.eks. gennemgang af Go' Energi tjekliste, analyseret, skriftlig rapport med råd til forbedringerne, "blowerdoor" dvs. sætte hele huset i undertryk, mens billeder bliver taget m.fl.

Jeg synes det er et spændende tilbud vi har fået.

Jeg håber at I tager godt imod det nye koncept. Vi starter med termografi som pilotprojekt og vil derefter jagte flere tilbud.

Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service.


Mvh. AllanE
48 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem mon der har fået det allerbedste tilbud???
Mon ikke det er ejerne af LDS. Allan E?

Forklar hvorfor I af jeres hjertes godhed mener at en geschæft skal have direkte adgang til et stort tilskuerantal. Med jeres velsignelse!!!

I gør det der på fuldt up-to-date dansk hedder: Lader vandet op&ned ad jeres brugere.

I fremstår fuldstændigt utroværdige.

Fri os for flere ligegyldige tilbud. Vi bliver oversvømmet af tilbud fra morgen til aften og natten med.

Begynd hellere med at få denne på mange måder forældede side renoveret til dagens standard.

Start evt. med at stille klokken.
Ved du hvad AllanE!
Du burde vide at undertegnede ææælsker en god debat. Og at det er debatterne der holder gang i denne side.

Derfor har jeg ovenstående genindsat det indlæg som du formodentlig ved rernt vanheld har slettet! :o)

Og jeg finder det meeeget uheldigt at du har slettet omtalte indlæg jeg som den første, (ganske heldigt), skrev om dit Supertilbud.

Det stemmer jo slet ikke overens med at du opfordrer brugerne til at give deres mening om "Supertilbudet" til bedste.

Eller som du selv udtrykker det:
Citat. "Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service."

Det forhold at du sletter et indlæg du er uenig i, men - som det i øvrigt klart fremgår af indlægget - er i fuld overensstemmelse med retningslinierne for indlæggene på nærværende site.

Er ikke godt. Allan E. Men skidt. Meget skidt.

For det allerførste fordi du derved hæmmer ytringsfriheden. Hvilket sætter dig i bås med de værste stratenrøvere på kloden.
Dernæst fremstår du jo fuldstændig utroværdig.
Endeligt: Hvis du ikke evner at argumentere - så lad være. :o)

Dette er en offentlig hjemmeside med fri adgang for alle. Du kan ikke forvente at alle er enige i dine påhit.

Jeg kan kun foreslå at du ikke sletter nogle indlæg, men lader debatten køre. Ellers finder du jo heller ikke ud af om dit tiltag dur til noget!!! :o)
Skrevet af hpox på 21 jan 2012 03:33

For det allerførste fordi du derved hæmmer ytringsfriheden. Hvilket sætter dig i bås med de værste stratenrøvere på kloden.
Dernæst fremstår du jo fuldstændig utroværdig.
Endeligt: Hvis du ikke evner at argumentere - så lad være. :o)

Dette er en offentlig hjemmeside med fri adgang for alle. Du kan ikke forvente at alle er enige i dine påhit.
Selv om det er offentligt forum med adgang for alle, må ejer/administratorer stadig slette alt hvad de vil, det er jo en privat ejet side og så bestemmer de selv hvad der står på den, om det så er kritiske, upassende, eller bare noget de ikke er interesseret i bliver skrevet, er sådan set ligegyldigt.

Tilbage til topic .
Kan ikke se problemet i det så længe det ikke er noget der fylder det hele fordi der er et topic i toppen af et forum med "supertilbud" er det da fint.. folk der ikke er interesseret i det kan da bare lade være med at klikke ind på det.

- Dennis
Er helt enig med Dennis, jeg kan heller ikke se noget problem i tilbuddene.
Hvis man ikke synes om det, så lad da være med at klikke ind på den side. Og hvad så om de får nogen penge for at hente de tilbud hjem? Det er heller ikke helt billigt at drive en side som denne, så hvis det kan være med til at holde siden kørende, så bare kom med dem!

 

Christian

Om der er den ene eller anden form for reklame, bestyret af ejer, og som fremgår som det det er, nemlig reklame i reklamefeltet, så er det fint for mig.
Det jeg slet ikke kan klare, er reklamer fra uvedkommende, forklædt som et godt råd fra en anden LDSer.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce

Hej alle

Blot for en ordens skyld kan jeg oplyse, at vi har 0 kr. ud af tilbuddet såvel direkte som indirekte. Hele rabatten AllanE har forhandlet sig frem til, er gået videre til medlemmerne.

Når så man har fundet noget godt, og glæder sig til at give det videre, og bruger en masse fritid til at lave det på siden, og det første der så sker er en sviner fra et medlem, har man lov til at blive vred.

Det er jo ikke en debat der rejses om tilbuddet, men en overhaling af os for hele sitet, og det gider vi ikke høre på, for det er useriøst fra et medlem der er så engageret på siden.

Og så til tilbuddet. Jeg synes det er så godt, at jeg i hvertfald skal have en gennemgang af mit hus. Tænke sig, at få nogen til at køre hjem til mig, og tage en masse billeder og forklare hvor jeg kan spare for 1.000 kr + moms. Det er da billigt.

Mvh. JørgenE


Mvh. JørgenE
Ja det er da lidt ynkeligt, at kritisere tilbudet.
Man kan jo bare lade være, med at benytte sig af det.

Selv hvis "E'erne" tjente penge på det, ville jeg da være glad, hvis jeg samtidig sparede penge.

Vi brugere nasser os jo bare på dette gratis forum, og nyder godt af alle fordelene.
Såsom os gamle sure mænd, kan få lov at ytre os

mvh jens

Hej alle,

Jeg skrev en privat besked til hpox umiddelbart inden jeg fjernede hans indlæg og forklarede ham følgende: Vi får 0 kr. for at vise tilbuddet på LDS. Jeg har brugt aften efter aften på at få det op at køre her på siden og var/er ærlig talt ret begejstret for det. Og naturligvis glæder jeg mig til at høre hvad I allesammen synes, for måske er der fremtid i et tilbudskoncept her på siden, hvor vi går sammen om at skaffe billige priser på spændende varer - i ægte LDS-ånd.

Resultatet: 20 minutter efter jeg blev færdig ved midnatstid og gjorde det offentlig tilgængeligt, får jeg at vide at jeg "pi*** alle LDS'er op og ned af ryggen". Fair? Nej, det synes jeg ikke.

At jeg indskrænker ytringsfriheden og er blandt "de værste stratenrøvere på kloden"? Hmmm, jeg har ikke tal på hvor mange gange JørgenE og jeg har måtte forsvarer vores kære LDS'ere mod diverse virksomhedsejere og deres advokater, når de kræver at vi sletter kritiske indlæg. Så nej, jeg synes ikke at jeg hører til i liga en med diverse tyranner rundt omkring i verden.

Og nu vil jeg hellere bruge energien på at snakke om tilbudskonceptet: Jeg håber at det bliver en succes med tilbud her på siden. Og ja, jeg håber at det kan ende med at firmaer støtter LDS økonomisk samtidig med at medlemmerne får nogle ekstraordinært gode tilbud. Det kan da ikke blive meget bedre, for så vinder vi da alle på det.


Mvh. AllanE
Ærgerligt, at I ikke tjener noget på det!

Med venlig hilsen
ktm

 

tilbudet er fed hvis man får brug for det.
at finde kuldebroerne.?
og spare lidt på kronerne.?

ellers køb thermografi kameraet.til 30.000kr. eller mere. (fluke).!!!
ikke efter bestemt mærke.


jeg hville nok benytte tilbudet hvis jeg ikke boede i lejehus.!
for at spare på varmen inkl.varmerørne.!

i tilbuds rubrikken kan jeg se en fluke thermografi kamera..?
Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også