Hvilket fryseskab???

Fred123
Fred123
Postnr: 4600
Fred123 Fred123
Hejsa. Jeg er lidt i tvivl om hvilket fryseskab jeg skal vælge. Har set at der var nogle der lavede en for et par mdr. siden. Men de anbefalede ingen.
Så er lidt i tvivl om disse ting:

1. Er der nogle bestemte mærker jeg skal gå efter.
2. Hvor kan man købe det billigst. (foretrækker f.eks. Elgiganten eller andre fysiske butikker)

Max prisen ligger på ca. de 6000.kr. Håber i kan hjælpe.
På forhånd tak
Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Jeg har et Bosch fryseskab som jeg er meget tilfreds med, det ligger i den dyre ende men er også kvalitet.
Vest
Vest
Postnr: 8000
Vest Vest
Jeg sværger selv til Gram når det kommer til køleskabe, frysere og kølefryseskabe. Men jeg er ret sikker på at du kommer til at få lige så mange holdninger til mærker, som folk der svarer. Jeg ville i hvert fald gå efter et med NoFrost (Automatisk afrimning) og så et som har et lavt energi forbrug - gerne noget A+ eller A++.
Dog har jeg hørt fra en der sælger hvidevarer at man ikke kun skal kikke på energimærkningen, men selve forbruget. Der kan åbenbart være stor forskel på to hvidevarer der begge er A+ mærket.

I forhold til hvor du skal købe det, så vil jeg sige på nettet. Jeg har selv handlet hos whiteaway.com og skousen.dk de sidste par gange jeg har handlet hvidevarer. Men der er flere andre som f.eks. lavprishvidevarer, lavpriskoekken, de3bedste og mange flere.
akselj
akselj
Postnr: 8362
akselj akselj
Hvis du foretrækker en fysisk butik er det altid godt at have undersøgt prisen fra netbutikkerne, det letter prisforhandlingerne.
Fred123
Fred123
Fred123 Fred123
Hej. Tak for alle de svar. Jeg vil lige spørge ad hvor mange Der anbefaler: Siemens, Bosch og Vestfrost. Hvad er fordelen ved at have det. Snakkede sammen med en der har 23 års erfaring. Er der nogle bestemte af disse i mener jeg skal gå efter.? I må meget gerne linke nogle sider.
Ps. det SKAL være med Nofrost.
Håndværkeren
Håndværkeren
Som en anden har skrevet, så vil du få lige så mange meninger som der er besvarelser.
Drop det og køb det du syntes bedst om.
je__ns
je__ns
Postnr: 0
je__ns je__ns

Vi har haft et Elektrolux selvafrimende fryseskab, det fungerede fint, og det er jo dejligt at have en hel rimfri fryser.

Vi udskiftede det dog efter et års tid, da vi ikke kunne enes med en skabsfryser, da vi ikke synes der var plads nok, selv om det var den store model.
Vi købte istedet en kummefruser, på samme antal litter, den rummer en del mere, da man ikke er bunden af skufferne.

mvh jens

Steensen
Steensen
Postnr: 6715
Steensen Steensen
Jeg har et siemens med No-Frost, som jo i bund og grund er samme princip som en (ægte) varmluft-ovn, her er det bare køling i stedet for opvarmning.

Jeg skal hilse at sige at det er effektivt.
1) Grundet blæseren der cirkulerer luften, indfryses dine fødevarer meget hurtigere, hvis du vel at mærke fylder skabet på en måde så luften kan cirkulerer rundt om tingene.
2) INGEN problemer med rim, ikke engang når ungerne harglemt at lukke lågen ordentligt, så det står svagt på klem (og derfor giver alarm så).
3) Der er styre-skinner bagpå, til at beskytte kondensatoren, så skinnerne rammer væggen før kondensatoren.
Dog skal man stadigvæk holde en yderligere afstand, for at opretholde ordentlig afkøling af kondensatoren.
4) At smide store mængder i fryseren ad gangen, der skal fryses ind, er heller ikke et problem, når bare luften kan cirkulerer.

Kan ikke huske model-navnet, men det er noget af det bedste hårde hvidevarer jeg har invisteret i.
je__ns
je__ns
Postnr: 0
je__ns je__ns

Det Elektrolux vi havde, var også med en blæser, der cirkulerede kulden rundt i skabet.

mvh jens

Fred123
Fred123
Fred123 Fred123
Tak. Til sidst vil jeg lave en afstemning. Hvad syntes i om dette fryseskab (gå ind på side 18): http://tilbudsavis.elgiganten.dk/
Det til 4800.kr. Man sparer meget og skulle være et okay mærke. skriv dette:

Godt
Okay
Dårligt

Begrund venligst hvorfor. På forhånd tak!
Anker Petersen
Anker Petersen
Postnr: 4270
Anker Petersen Anker Petersen
Hej
Jeg har lige købt et sådant skab hos Elsalg Aalborg for samme pris incl.levering.
Blev leveret her på Sjælland dagen efter bestilling.
Firmaet klarer sig også fint iflg. trustpilot
Min kone er meget glad for det skab MEM MEN

Pas på hvis du skal bruge det til indbygning.

Det er bredere og dybere end normalt.
God fornøjelse

Med venlig hilsen

Anker

Håndværkeren
Håndværkeren
Skrevet af Fred123 på 14 jan 2012 19:48
Tak. Til sidst vil jeg lave en afstemning. Hvad syntes i om dette fryseskab (gå ind på side 18): http://tilbudsavis.elgiganten.dk/
Det til 4800.kr. Man sparer meget og skulle være et okay mærke. skriv dette:

Godt
Okay
Dårligt

Begrund venligst hvorfor. På forhånd tak!
Hej Fred123.

Jeg tror du har misforstået noget, siden her er ikke et forbruger magasin, men en lav det selv side. At vi så er nogle stykker der "gider" besvare dit spørgsmål omkring hvilken fryser du skal købe, skal du kun være glad for.
Og så er den slut !
Vi har godt nok et forum for afstemninger o.l. men jeg tvivler stærkt på at webmaisteren går med til en sådan afstemning, der findes websider på nettet hvor du kan finde den slags oplysninger.
Dine spørgsmål er der ude hvor en del vil tænke: skal vi mon også skifte ble på Fred123.

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. fryseskab
    Hårde hvidevarer
  2. FRYSESKAB
    Hårde hvidevarer
  3. afstemning
    Om Lav-det-selv
  4. Fryseskab Gram - Temperaturen "hopper"
    Hårde hvidevarer
  5. Asko-Vølund køle/fryseskab!
    Lav-Hus