Trådløs overvågning.

madmax
madmax
Postnr: 9850
madmax madmax

Hej der ude og glædelig jul til alle.

Jeg går og kikker lidt efter et overvågningskamerta. det skal være trådløst og optagelse på et sd. kort. det er til at montere ude, og derfor vil jeg ikke til at trække MANGE meter kabel, så det SKAL være trådløst, en anden ting er at det skal være godt men billigt  max pris er mellem 1500-2000.-  jeg har fundet det her    http://www.kinapriser.dk/digital-tr...p04ktq7dm2

er der nogle der har kenskab til sådan et kamera? og er der noget jeg skal være ops. på?

Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Hvordan vil du drive kamaraerne hvis du ikke vil trække kabler til dem, batterier holder ikke særligt længe !
Så måske du lige skulle tænke den igennem en gang til
madmax
madmax
Postnr: 9850
madmax madmax
Nu er det jo ikke kun et sted i huset der er adgang til strøm, så der kan jeg nøjes med at trække 4 m kabel til strømforsyning. men jeg har ca 20 m til min harddisc optager hvis det var den den skulle optage til. og 20 kabel igennem et hus er ikke sådan lige at skjule. så sagen er skam genemtænkt.
Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Det er ikke længe sidan at der var en der skrev om noget lunde samme problem, her var der bare tale om at han havde problemer med batteri forsyningen, at de ikke holdt ret længe.
Så det må jo findes, så du kan lave det system du ønsker. Det er muligt at du er nød til at have en sender monteret ved kamaraet, men det skulle vel ikke være problemet.
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. hjælp til digital kamera
    Lav-Computer
  2. Digital kamera
    Over hækken
  3. Lader til digital kamera.
    Lav-Computer
  4. Digital DVD-optager?
    Lyd & Billede
  5. er det mulig at dele digital tv
    Lyd & Billede