Tømre/Mekaniker søges

casjoe87
casjoe87
Postnr: 2700
casjoe87 casjoe87

Tømre/Mekaniker søges.
Tømre/Mekaniker søges.

Jeg er selv elektriker til daglig.

Jeg søger en tømrer og en mekaniker som er engageret og interesseret i at gå igang med et projekt som jeg har tænkt på længe.

Det bliver sjovt og vi kommer til at bruge en masse tid sammen. Muligvis også nogle penge på noget investering, med henblik på at få noget ud af det i den anden ende.

Hvis du er kreativ og brænder for noget at lave efter arbejdstid så skriv til mig og hør mere om ideen. Det kan være dyrt for dig at lade være.

Chr.
Chr.
Postnr: 5881
Chr. Chr.
Vældig spændende.... Som en julepakke, der ikke er åbnet endnu.
Hvad er det du vil i gang med? Hvilke kompetancer efterspørger du? Hvor mange penge skal man have med? Hvad er det juridiske grundlag for samarbejdet?

Find selv på flere spørgsmål og besvar dem. Du finder ikke kvalificerede samarbejdspartnere ved at lege hemmelig-nemmelig.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

casjoe87
casjoe87
Postnr: 2700
casjoe87 casjoe87
Hvad laver du til daglig?

Kan vi skrive på facebook så uddyber jeg.
Chr.
Chr.
Postnr: 5881
Chr. Chr.
Jeg er seniorofficer i handelsflåden med speciale i brandbare og farlige væsker ad søvejen. Desuden har jeg erfaring i containeriseret gods med særlig interesse for IMDG-gods og kølelaster.

Jeg har forskellige erfaringer med projektudvikling og idefremme, også fra egen hånd, hvilket er min baggrund for at skrive som jeg gør.
Du får ikke et velbegavet menneske til at henvende sig, hvis du ikke kommer ud med bare en lille smule om, hvad det drejer sig om, og hvilke kompetancer du har brug for.