Koluda???

Hvor er Koluda blevet af. Det er over en måned siden han har været på banen???

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvor er Koluda blevet af. Det er over en måned... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 11 feb 2012 12:16
Det var da en yderst trist meddelelse.
Han har garanteret været for flink og langmodig, og det straffes desværre.
Håber virkelig der kommer en udvej til fortsat virke!!

Ja han har sikkert været for flink.. En god ting over for de rigtige kunder men dem der snyder ja der bliver det straffet

Ja vi må se hvad det ender med, og er da helt sikker på at han rejser sig igen efter det her


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Måske spørger jeg lidt dumt, men....

Hvis man bestiller en håndværker til et stykke arbejde, så er det vel fordi man har pengene. Ellers skal man jo ikke bestille ham. Hvad pokker tænker man da på?
Man tager da heller ikke på restaurant og spiser uden at have penge på lommen.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 11 feb 2012 21:19
Måske spørger jeg lidt dumt, men....

Hvis man bestiller en håndværker til et stykke arbejde, så er det vel fordi man har pengene. Ellers skal man jo ikke bestille ham. Hvad pokker tænker man da på?
Man tager da heller ikke på restaurant og spiser uden at have penge på lommen.


Næh, men så skal du lige prøve at drive selvstændig virksomhed. så vil du opdage at verden slet ikke er så ideel, som man kunne ønske sig.
Der er faktisk rigtig mange skiderikker og skidesprællere alle vegne.
Ofte er det typer med meget store armbevægelser, der er de værste!

Vi forbrugere kræver jo vores ret til at hænge virksomheder af alle arter ud i offentligheden, når et søm er slået lidt skævt i.
Men hvorfor kan de forretningsdrivende og andre kreditorer i grunden ikke hænge sløje debitorer ud i offentligheden?

Med venlig hilsen
ktm

 

Undskyld jeg har været lidt fraværende siden november måned.

Lidt stress pga. forstående barnedåb der skulle holdes her i huset, på en langt fra færdig gjort 1.sal, gjorde at jeg måtte nedprioritere internettet en smule, og det var jo lækkert at tilbringe mere til med familien, så det holdt ved hele julen igennem, for 1.gang siden jeg startede for mig selv, holdt jeg faktisk HELT fri sammen med familien.

Konkursen var desværre uundgåelig, både pga. det stadig stigende antal af dårlige betalere, men også pga. et uheldigt valg af bank, samt dårlige beslutninger truffet da jeg lå syg og skulle bruge penge, for at holde firmaet kørende, så gav MAX bank sikkerhed i så alt hvad jeg ejer for at de skulle hjælpe os i gang igen, denne hjælp kom dog aldrig, men de valgte i stedet for at sikrer sine udestående med disse sikkerheder, og jeg stod derfor uden nogen mulighed for at komme videre, eller bare væk fra MAX bank hænder.

Derfor valgte jeg selv at blive erklæret konkurs, da +70 timers arbejdsuger gennem det sidste år, ikke var nok for banken, som bare blev mere og mere grådige desværre, og efter deres konkurs stod det dog slet ikke til at redde længere desværre.

Men som Mads også ved efter vores samtale, så har jeg det faktisk fint nok med det, jeg er træt af at skulle arbejde så meget, for at betale for alle dem der render fra regningen, hvilket der er rigtigt mange af for tiden, og det er desværre så dårligt og langsomt retssystem herhjemme, at det næsten er umuligt at få sine penge.

Men i kommer til at se endnu mere til undertegnet her på forummet igen nu, havde bare en masse om ørene i forbindelse med dette, og havde faktisk ikke rigtigt overskuddet til at så meget andet.
Annonce
Skrevet af MLU på 27 dec 2011 11:08

Desværre er det ikke lykkes og man kan ikke lade være med at blive nervøs for om hans helbred endnu engang har sagt stop

Lidt positive nyheder skal der da også være plads til.

Jeg er pt. så tæt som "rask" som man nu kan blive, det er jo noget jeg skal leve med  resten af mit liv, men lige pt. anses jeg for "rask" og skal til en ½ års  kontrol mere, og er det heller ikke kommet tilbage her til august, skal jeg kun til kontrol en gang om året...

Så på helbredsfronten ser det jo godt ud...

Skrevet af Chr. på 11 feb 2012 21:19
Måske spørger jeg lidt dumt, men....

Hvis man bestiller en håndværker til et stykke arbejde, så er det vel fordi man har pengene. Ellers skal man jo ikke bestille ham. Hvad pokker tænker man da på?
Man tager da heller ikke på restaurant og spiser uden at have penge på lommen.


Nej, det er ikke et dumt spørgsmål, men jo det er der folk der gør, og der kommer flere og flere af dem, nogle endda som tidligere har sluppet af sted med det flere gang, men da retssystemet virker så langsomt som det gør pt. pga. den økonomiske situation, som går  det faktisk flere år før disse stoppes, også er det altså rigtigt  mange penge de skylder, og de bliver hurtigt erklæret konkurs eller insolvente, også er det bare endnu et tab for virksomheden.

Den ene af de private der skylder mig penge ca. 120.000,-   tog det 1½år at finde og endelig få i retten, og der mødte han så op med en insolvens erklæring, eskorteret ind i fogedretten af betjente, da han pt. sidder i spjældet for bedrageri.

Og som det ser ud nu, er der flere og flere der kender retssystemet, og trækker den så langt som de overhovedet kan, man indsigelse på regningen og lign, så man skal stævne for at få sine penge, dette tager op til over 1 år, og koster mange penge i advokat udgifter, jeg brugte alene i 2011 over 90.000,- til advokater og retsudgifter, og har udover et par fordringer og sikkerheder i ejendomme, ikke modtager så meget som 1 krone af de udestående, men hængt på udgifterne til disse.
Skrevet af ktm på 11 feb 2012 12:16
Han har garanteret været for flink og langmodig, og det straffes desværre.

Ja, desværre... alt for flink... og det er der ikke råd til i disse tider.

Skrevet af ktm på 12 feb 2012 00:19
Der er faktisk rigtig mange skiderikker og skidesprællere alle vegne.
Ofte er det typer med meget store armbevægelser, der er de værste!

Vi forbrugere kræver jo vores ret til at hænge virksomheder af alle arter ud i offentligheden, når et søm er slået lidt skævt i.
Men hvorfor kan de forretningsdrivende og andre kreditorer i grunden ikke hænge sløje debitorer ud i offentligheden?

Ja, dem er der rigtigt mange af for tiden, og det ikke kun virksomheder, men også private kunder som man ellers opfattede som sikre kunder for en 3-4 år siden.

Ja, flere af dem kører jo i dyre biler, og smider om sig med penge, men som flere har set i luksusfælden, betyder det  jo ikke at de nødvendigvis betaler deres regninger.

Private er alt for beskyttet af dansk lovgivning, det er også derfor vi ikke han hænge dem  ud, eller advare andre mod disse dårlige betalere, uden at risikere en kæmpe erstatningssag og bøde, også selvom vi har ret i vores advarsler.
koluda.

hav en god bedring med heldbredet.!


men det er noget af en tung sag at vende nøglen om på firmaet.


men det gode er du har mange forslag. og arbejdgang i lds.siden.
i bygge projekter. og hvad de skal bruges i byggematrialer.!
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis