Børnevenlig mobiltelefon

Hejsa herinde

Jeg skal bruge en mobiltelefon til min datter. Den skal være meget billig, hun smider den sikkert alligevel væk
 
Hun er 6 år og skal bare bruge den til at ringe til mig hvis skolebussen ikke kommer som den plejer. Det må gerne være en med store taster eller hvis det kan lade sig gøre at lave en genvej, så det er til at ringe uden at skulle taste ret meget.

Nogen bud på hvilken mobil der kan bruges til det?

Mvh

Datterens far, der ikke gider gå forgæves
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah ! Onkel Harald har faktisk lige den du skal bruge, på tilbud i denne uge.
Se i den lille husstands omdelte folder, de skriver godt nok at det er til ældre menesker, men jeg er sikker på at børn også kan finde ud af den. Der er store taster og ikke så meget diller daller 
Børnevenlig? Bare vent, inden du ser dig om, ved hun mere om mobiltelefoner, end du nogensinde kommer til og så er det hende der køber en DORO-ældre-venlig-mobil-med-kæmpe-taster-og-display til dig!!! :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Doro HandlePlus 334gsm IUP right
denne her model eksempel.! doro handleplus 334.
Sådan en Nokia 1800 kunne også være en mulighed. Jeg har lige købt en som en ekstra-telefon og den er nem at bruge, meget holdbart og så er den billig. Du kan læs mere om den her. Min aller-første telefon var en Nokia og de har alle dage været nemme at bruge.

En Doro er også en mulighed, men der går nok ikke mange måneder, før du bliver nødt til at opgradere den til en mere moderne model - det er jo helt vildt, så hurtigt de små børn lærer al den moderne teknologi at kende. Synes ofte man ser 7-8 årige med iPhone, men det er nu også en smule vanvittigt hvis du spørger mig

Ellers så søg på Google - kan se at børnevenlige telefoner er blevet debatteret mange steder Rigtig god jul!!

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis