Integreret opvaskemaskine

fladfisken
fladfisken
Postnr: 2680
fladfisken fladfisken

Jeg står og skal til at flytte. I den forbindelse ønsker jeg en integreret opvaskemaskine.

Der er indsat helt nyt køkken, og tidligere lejer har haft en opvaskemaskine. Der er derfor udtaget et element. I denne forbindelse ønsker jeg at have en fuldt integreret opvaskemaskine på den plads hvor tidligere lejer også har haft det.

Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på? Jeg tænker jeg kan vel købe hvilken som helst fuldt interegreret 60 cm opvaskemaskine? Hvad med soklen?

Jeg kan sagtens skaffe en tilsvarende køkkenlåge fra køkkenfirmaet. Skal jeg også have fat i et tilsvarende stykke sokkel, og kan man sætte denne sokkel på en fuld integreret opvaskemaskine? Jeg har søgt og søgt, men kan intet finde om det.

svalebo
svalebo
Postnr: 4652
svalebo svalebo
På min sidder der et stykke sokkel som jeg havde med fra jeg købte køknet , det sider på nogle beslag med riller så man kan justere det ind/ud , så det kommer til at passe med når man åbner lågen til maskinen

Det sidder dog ca. 2 cm længere inde end resten af soklen ellers kan låge ikke åbne helt ned
Tim  

Vil du være med? Log ind for at svare.