"Hajfinne" /Sharksantenne

gerdahelmer
gerdahelmer
Postnr: 9480
gerdahelmer gerdahelmer

Hej allesammen, velvidende, at det måske ikke er det helt rigtige forum jeg spørger skal der nok være nogen der ved noget om det her, selv om det er bilantenner jeg spørger om.Er de ovennævnte antenner lige så gode som de almindelige bilantenner ? og hvadfor er nogen med strøm (12volt)og nogle er uden strøm, og virker de lige godt ? på forhånd tak for eventuelle svar. M,vh, gerdahelmer

El-manden
El-manden
Postnr: 7000
El-manden El-manden
Hey..

Er ikke den store ekspert i antenner, men her er min erfaring.

Ved at shark antenner er blevet brugt meget til GPS/GSM, man kan også få dem med FM antenne indbygget, men resultatet skulle ikke være så godt.

Nu ved jeg ikke om du skal bruge den til GPS/GSM og antenne, eller kun en af delene?? For hvis du kun skal bruge antenne-delen, ville jeg købe en shark antenne der kun er beregnet til dette og ikke en kombi, da signalet her ikke skulle være så godt.

Feks denne (kender ikke kvaliteten).. http://www.thansen.dk/product.asp?c...1984285738

Det er godt nok ved at være lidt tid siden jeg rodede med det. så kan godt være udviklingen er på din side

Mvh El-manden.
Stor er den som ved, men større er den som ved, hvor han skal spørge.

Piet Hein
El-manden
El-manden
Postnr: 7000
El-manden El-manden
Forresten, mener der i nogle shark-antenner sidder en forstærker, og det er denne der bruger de 12V. Så de 12V bliver kun brugt til at forstærke signalet.
Er ikke helt sikker, så du må ikke hænge mig op på det.
Stor er den som ved, men større er den som ved, hvor han skal spørge.

Piet Hein
Vil du være med? Log ind for at svare.