Erfaringer med EL24?

OleHansen
OleHansen
Postnr: 9000
OleHansen OleHansen
Hej
Jeg skal ud at købe ny opvaskemaskine og har fundet en på EL24 som jeg gerne vil have. Jeg er stadig ny inden for handel på internettet, så jeg er lidt forsigtig. Vil gerne høre om der er nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem?

Med venlig hilsen
Ole
EISOE
EISOE
Postnr: 7400
EISOE EISOE
Ser ud til at være OK.

Du kan læse anmeldelser af firmaet her : http://www.trustpilot.dk/review/www.el24.dk

Og i øvrigt også om andre netbutikker

Trustpilot har ret strenge regler for anmeldelser - undersøger dobbeltpost med flere brugere,IP-adresser om det er en konkurrent m.m.

Disse indlæg bliver slettet.
Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio
Jeg har købt AEG vaskemaskine og tørretumbler hos dem, samt min Siemens indbygningsovn. Har handlet der for ca. 4 år siden og for nyligt købt en AEG vaskemaskine til min mor også.

Jeg har kun haft gode erfaringer med dem. Hurtig levering og super service.

At min AEG vaskemaskine og tørretumbler til kr. 6.500,- stk. så er noget være bras, er ikke el24.dk´s skyld.

Vaskemaskinen er 4 år gammel nu og jeg har lige fået en mail fra AEG om at en reperation af den vil koste mig 4000 - 5000 kr., så jeg istedet skal overveje at købe en ny. Vi bor endda kun to voksne der har vasket!

Køb aldrig AEG!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Vil du være med? Log ind for at svare.