Noget der kan bryde og slutte 70 VDC?

Jeg har en elektrisk motorcykel der har en 70 volts batteripakke. 
Den har også en dc/dc converter der levere 12 volt. Dog først når motorcyklen tændes.

Min nøgle lås er brændt af, pga. det ikke helt er lavet til 70 VDC, og alle der har de samme slags motorcykler, brænder også deres af.
Nu har jeg så været på jagt efter en afbryder der kan tage 70 VDC, hvilket er ekstremt svært at finde.
Jeg har også prøvet med en spændingsregulator og et 12 v relæ fra en bil. Spændingsregulatoren slår bare fra, fordi den højst kan tage 30 volt.

Kan man ikke få en kontakt der kan klare disse spændinger?

Vi taler 70 VDC og 1,5 ampere der bliver sluttet når man drejer nøglen.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan jeg muligvis godt hjælpe dig med men kun hvis at du kan bruge et relæ der normalt hvis først trækker når at det får 78 volt dc men mon ikke også at det kan trække på 70 volt dc.Hvor mange skal du bruge du skal få dem billigt men du skal lige være klar over at der er tale om brugte relæer men de fungere fint

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
dvs en kontakt der kan tage 70 v dc 1,5 Amp hmm hmm hvordan skal kontakten se ud

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Jeg er næsten ligeglad
hvad med sådan en her den kan klare 15 Amp ved 115 volt dc og nok 5 amp ved 70 volt dchttp://dk.rs-online.com/web/p/vippeafbrydere/6931430/

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Annonce
her er en anden den kan klare 3 amp ved 50 volt dc http://dk.rs-online.com/web/p/noegleomskiftere/0319770/

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Ah den første er fin, men damn dyr Må jeg lige kigge på.
ja den er dyr men kontakt materialet inde i er osse af sølv derfor prisen.Til sammenligning kan jeg fortælle at jeg til dagligdag arbejder med at renovere kontakter.Hvis de ikke kan renoveres koster den mindste af kontakterne 17000+ moms men så kan den osse klare 500A dc

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Hold da op, hvad bruger man det til?
de sidder i tog

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis