De nye tv signaler i det nye år.

Hvordan kan en stor landsomdelt avis som søndagsavisen, bringe en artikel om de nye sendestandarter på tv i det nye år uden at nævne at alt Boxer HD tv kikkeri kræver DVB-T2 og ikke som der idag skrives om MPEG4, som er det alle de billige tv er udstyret med. Der må da være nogen, der føler sig røvrendt, som køber/lige har købt, som så er   forkert IGEN IGEN IGEN.
På et tidspunkt stopper dette samsenderi af kanaler jo så de ikke sendes både i SD og HD, så der bliver plads til flere kanaler på deres MUXer.
MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hvordan kan en stor landsomdelt avis som... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil Stofa nok gerne
erfy@ jeg kan godt lide dit svar,
altså vi har et forum her , men man kan også søge svar andre steder end her . hmmmm

p /p
erfy@ jeg kan godt lide dit svar,
altså vi har et forum her , men man kan også søge svar andre steder end her . hmmmm

p /p
Hos stofa hedder det topsæt bokse (kalder de dem ikke zaptor) så vidt jeg ved, så så længe du er hos dem kan du købe hvad som helst tv, bare det har interfacet (hdmi eller scart stik). Så efter januar har du muligheden for at gøre et rigtig godt brugt kup fra nogen af dem der falder fra på det nye signal som ikke rammer fælles antenne anlæg forløbig tror jeg.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Tak Peter
Jeg har købt en DVB-C hos HN .
i første omgang virkede det ikke fordi der var et par koder der skulle tastes ind. Jeg ringede til Stofa, og fik det at vide at de kun hjælper folk hvis man køber/lejer boksen af dem. Jeg kunne ikke nøjes med det svar, og forlangte de koder og det satellit eller server de bruger. Fik det at vide at de bruger SymboRate og kodet er 00000, så virket dyret.
at boksen koster 80 kr, mindre i aldi efter det nye år, er den anden side af sagen.
GODT NYTÅR

p /p
Så kom elgiganten med i sidste weekend, de forklarer fint forskellen, og de har nu et fint lille logo i kompabilitets oversigten, der viser "Boxer TV2 HD ready", samt lidt mere fokus på DBV-T2. Så manger vi bare flere af de andre aviser kommer med. De kunne sku godt ofre 10x10 cm. spalteplads på lidt forklaring til hr. og fru. jensen.

Man skal virkelig sidde og snorke hvis man overser alle deres forklaringer. Kan godt se at de ikke gider sure kunder, som da vi gik fra MPEG2 -> MPEG4.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
bahaman, hvad kan du tage på sådan en boks. Er dit signal kun bærer af de kanaler du betaler for eller er det boksen og et kort der bestemmer hvad der åbnes for.
Bare af ren nysgerrighed.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis