Fuger badeværelse

ktm
ktm
Postnr: 4540
ktm ktm
Vil det sige, at du allerede har fået erstatning for 750.000 kr. + at du har aftale om yderligere et stort beløb?
Dvs at det nu kun handler om nogle fliser der ikke sidder pænt?

Med venlig hilsen
ktm

Jeanni
Jeanni
Postnr: 4652
Jeanni Jeanni
ktm

Det er jo det tråden startede med at handle om .... 

Hele det indlæg jeg starter op med handler udelukkende om hvad man skal acceptere fra håndværkere, og derfra udvikler debatten sig til også at omhandle Ejerskifteforsikringer generelt,  sååå .....

Ja det handler "kun" om nogle fliser...... og det fremgår klart at forsikringen har dækket udgiften til lovliggørelsen af tilbygningen.

Men det handler bestemt også om at det er en næsten umenneskelig kamp man skal igennem for at få dækket de anmeldte skader i Ejerskiftesager. Som jeg skriver, så har jeg anmeldt skader i august 2006, som først er blevet dækket i foråret 2011.

Slutteligt skal det lige siges at forsikringen ikke har givet dækningstilsagn på den sidst anmeldte skade, men vi er nu efter ca 16 mdr. med ordkløveri fra forsikringens side blevet enige om at der er tale om en "skade", og det er et STORT fremskridt, for dermed anerkender de at renoveringen ikke er udført i henhold til de i 2002 gældende regler, og dermed er ulovligt. Nu har jeg søgt dispensation hos kommunen for samtlige 9 forhold, og dem er 110% sikker på at jeg ikke får .... OG SÅ SKAL forsikringen dække.

Hilsen

Jeanni 

Aasted
Aasted
Postnr: 2990
Aasted Aasted
Ja det er desværre tit et problem, at få arbejdet gjort HELT færdigt.

Som privatperson er det desværre en hård kamp. Tilstandsrapport bliver udført efter et "ikke destruktivt" eftersyn, så der kan sagtens være skjulte ting. Det er så dem forsikringen skal dække.

Det er derfor jeg taler for at man virkelig skal være grundig når man køber hus.
Og alligevel kan man jo være sindsyg uheldig. Desværre. That´s life.

Kun døde fisk flyder med strømmen rolleyes

Vil du være med? Log ind for at svare.