Nye indvendige dørhåndtag ell. et godt tip til de gamle.

Har relativt nye indvendige døre i mit hus. Alle er monteret med messinghåndtag- og nøglerosetter, og hold så kæft, hvor er det dog noget ubrugeligt lort. Jeg tror ikke at der er et eneste håndtag som ikke sidder løst og slasker. Uanset hvor mange gange jeg har strammet skruerne, går håndtagene løs igen efter kort tid.
Er det således fat at pris og kvalitet også følges ad på dette område. Synes godt nok at dørhåndtag generelt koster kassen, lige bortset fra dem som til forveksling ligner mine.
Kan I anbefale nogle, ikke alt for dyre, funktionsduelige håndtag, som passer til hvidmalede døre, ell. kan I  bidrage med et snedigt trick, som løfter mine løse håndtag op i en højere liga.

bedste hilsner
Mogens
Har relativt nye indvendige døre i mit hus. Alle... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har faktisk lavet magnet lås på nogle af de indvendige dører i huset, og nej de springer ikke op for lidt gennemtræk. Det er især praktisk når jeg skal ud i køkkenet og har hænderne fulde af servise, et let tryk med foden og døren springer op.
God ide til toilettet hvis man skulle blive ramt af " Urge "

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jo der sidder de gamle håndtag og resterne af dørlåsene, så dørene kan stadig låses men klinken er pillet ud.
 Eisoe her hedder det Telefonbog og Raaaaasmusssss
Urge  er den kliniske betegnelse( eller i hvertfald brugt blandt plejepersonale og sygeplejersker )  for tilstanden hvor man er trængende og ser en toiletdør - så kan der ikke ventes længere

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Mon det er Rasmus på avataren??


Næh det tror jeg ikke, vores Raaaaaasmuuuus er lig med Kong neptuns familie,, det kommmer fra meneske der har tendens til søsyge. De ligger som regel ud over lønningen og kalder på Raaaasmuuuuus 
Nå den Raaaaasmus!

Det er jo ham, jeg kender som Uuuuuulrik!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis