Gulvvarme anlæg som ikke varmer..

jkc
jkc
Postnr: 4800
jkc jkc
Ja, ved der er mange som har lavet ligeledes tråd før, og har kigget efter i dem, i håb om at kunne finde en løsning, men forgæves! så håber der er nogen herinde, som er villige til at hjælpe endnu en nybegynder i gulvvarme..

Sagen er: Jeg har noget gulvvarme system oppe på badeværelset på 1 sal i mit hus, men det varmer ikke. Jeg har haft det tændt i 5 dage, uden at kunne mærke det i gulvet, og selve rørene bliver varme ned til gulvet, alle radiatorer i huset virker fortrinligt.
Jeg har forsøgt som tidligere forslået i en tråd herinde, at slukke alle radiatore i huset, og kun tænde for gulvvarmen, på trin 3 i cirkulationspumpen og 5 på termostaten.
Jeg prøver at vedhæfte billeder så folk kan se systemet.

Håber folk kan hjælpe, eller komme med gode råd.

Førstegangs husejer..

Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio
Jeg havde nøjagtigt samme problem med gulvvarmen i mit badeværelse for et par år siden. Nogenlunde samme setup som på dit billede.

Løsning: af med skruehåndtaget på termostaten, herinde under sidder der en lille "pind", så vidt jeg husker, der skal motioneres lidt. Det er fordi at du regulerer på den så sjældent, at det hele "sætter sig fast" inde i termostaten. :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Vil du være med? Log ind for at svare.