Finanskrise???

Jeg forstår ikke at man siger at der er finanskrise, jeg er ved at indhente tilbud på isolering af et hus. Håndværkerne kommer da godt nok ud og besøger mig, men vender de tilbage med deres tilbud - næ nej… Så kan de da oplyse at de ikke magter opgaven!

Jeg forstår ikke at man siger at der er... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle

Ja jeg melder mig også i koret....

Har haft to entreprenører ude for at give tilbud på lille tilbygning - ingen tilbagemelding. Wezio - har du en kontakt til det der polske firma??

Ligeledes har jeg haft aftale med to forskellige murere om at de skulle komme og reparere min skorsten og lidt tagarbejde. To gange brændte den første murer mig af - heldigvis meldte han afbud tidligt om morgenen (jeg havde taget fri fra arbejde) begge gange. Begge gange lovede han at vende tilbage med ny tid - tror I han gjorde det, næhh? Da jeg ligesom kunne fornemme at han havde for travlt til en småkunde som mig, så prøvede jeg med en anden murer - med præcis samme resultat. Jeg er godt klar over at det er mindre opgaver, men for fanden hvor er det besværligt....

Hvis der var en frisk polak, jeg kunne kommunikere med (tysk eller engelsk), og han kom til tiden uden at springe fra halvfærdig opgave til den næste - ja så var han altså hyret.

Jeg tror gerne, at der er krise hos de lidt større entreprenører, fordi der ikke bliver bygget så meget nyt. Men omvendt, så bliver der renoveret, repareret og tilbygget i mindst uændret omfang - hvis ikke større pga fradragsmuligheden i år.

Jeg har også meget svært ved at tage jammerkoret alvorligt...

mvh Janus

Smid mig en pm med dit telefonnummer, så skal jeg se om jeg kan ringe ned til dem og høre om de har tid til at komme en tur til Danmark igen.

Ps. De har arbejdet i mange forskellige lande og taler stort set flydende engelsk. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tør i virkelig benytte Jer af polsk arbejdskraft?
Ahhh, hvor slemt kan det være i forhold håndværkere der ikke dukker op??
Bare sikre dig at der er et dansk CVR.. nr. ellers er du/I dårligt stillet ved reklamationer. Du kan heller ikke være sikker på at polakken har ordentlige løn og arbejdsforhold. Eller at der bliver betalt dansk skat.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også