Køb i udlandet ??

Hej LDS'er..

Jeg går med tanken om at købe mine hårde hvidevarer i udlandet, da jeg fik et tip om at det nogle gange kunne betale sig at købe de hårde hvidevarer hjem fra udlandet.

Lige nu skal jeg bare bruge en vandhane, så det var selvfølgelig nemmere at gå på de danske sider, men tænkte det var en god mulighed for at teste det af??

Jeg har fundet en side der hedder http://www.primasanitair.nl/, er der nogle af jer der kender den?

Men vil også gerne høre hvis I har andre erfaringer med nogle andre..

Arbejder med tryk på tøj men interesserer mig for gør-det-selv-håndværk..

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Erfaringer kan jeg ikke sige at have på hvidevare området....
Men på andre områder har jeg da købt diverse gennem tiden :-)

Hvis man ved nøjagtigt hvad man vi lhave kan det være billigere....
men ikke nødvendigvis.
Vær opmærksom på at hvidevarer ofte markedsføres som supertilbud for en butikskæde, ofte kan være en specialmodel hvor det MÅSKE kun er nummeret der er forskelligt fra den standard model der kan fåes flere steder.. Det kan gøre din prissammenligning besværlig....

Går du væk fra de anerkendte mærkers standard modeller, kræver det næsten an man ser varen og får styr på hvad der er "under nummeret"....

Men husk lige fragten for hvidevarer... det kan nok være en omkostning der dræner gevinsten...

MVH Njord

MVH Njord
Mht. vandhaner, så husk at de skal være VA-godkendte for at være lovlige i Danmark.
http://www.godkendtevandhaner.dk/vand_nyt

Mht. hvidevarer er det min erfaring, at man altid kan handle om prisen, hvis man køber flere varer samtidig. Butikkerne plejer at kunne ramme en pris, som svarer nogenlunde til internetbutikkernes. Men mange af internetbutikkerne kan også gøre det billigere end de priser, de har på deres hjemmeside. Jeg har netop købt hvidevarer for 25kkr, og her sparede jeg 15% i forhold til den bedste pris, jeg kunne få i en butik. Sendte en mail med vanerumrerne til 10-15 internetbutikker, og dagen efter havde jeg en række tilbud, hvor priserne pludselig var noget lavere end på hjemmesiderne.

Handel i udlandet plejer jeg kun at benytte, hvis jeg ikke kan finde varerne i Danmark. Det er lidt lettere at reklamere over fejl til en dansker, da man ved hvilket rettigheder man har som forbruger i Danmark.

I øvrigt er den side du henviser til, den Hollandske udgave af billigvvs.dk. Dem får nu næppe til at sende varerne til Danmark. De vil nok bare henvise dig til den danske afdeling (hvilket de da også gør på forsiden)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis