Spots til 35mm. Troldtek

Hejsa,

Jeg er igang med en stor renovering af mit hus og har valgt at montere troldtekt loft over det hele.

Jeg har valgt udgaven med en overlappende fas. Pladerne er 35mm. tykke og det giver mig en udfordring som jeg naturligvis først ser efter de er monterede.

Der er sat en masse spotkasser op og trukket ledninger til 230v spots. Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle spots som kan sidde i 35mm. plader.

Jeg har prøve de simple med bøjlerne og så har jeg prøver Easy 2-light fra Daxtor.

Intet af det er specielt godt.

Håber nogen kan hjælpe mig med nogle gode løsningsforslag.

Med venlig hilsen

Jeppe
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv om du kan bruge de her
http://www.troldtekt.dk/Privat/Specialprodukter/Belysning.aspx

 Certificeret Statiker

havde på et byggeri samme problem dog var hullerne omkring 20cm i diameter... jeg lavede et et spor hele vejen rundt med en finecutter så der var omkring 1cm troltekt i tykkelsen...
Hej Jeppetl

Jeg vil mene at du kan som Kabelindianeren skriver bør fjerne noget af troldtek pladen på oversiden. Og så kan du sagtens bruge en indbygningsspot med gode fjedre til montering i dit troldtek loft.

Jeg vil af bitter erfaring ikke anbefale Easy2Light til troldtek loft fordi vingerne ment kan presse loftet ned så det smuldre og så har du bare et større hul , ellers er Easy2Light spot et super produkt.

Her senere på året kommer der en ny 230v Gu10 indbygningsspot med 2 fjeder positioner den er tænkt til 1 og 2 lag gips men vil sikkert også kunne bruges i et troldtek loft hvor tykkelsen er dybere, det bliver samtidig en lav indbygningsspot på 63 mm så den nemt kan monteres under dampspærre.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis