alternativer til Velux ovenlysvinduer?

Kender I til alternativer til Velux ovenlysvinduer? Jeg har fundet Fakro og Kipa, men er ikke fjollet med Fakros lukning, og Kipa ikke har det mål, jeg skal bruge (55x98). Findes der andre?

Hvis I har bud på, hvor man også kan finde ok dannebrogsvinduer med termolydruder til en fornuftig pris, er det også meget velkomment :-)

mvh. tina




 


 

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fakros vinduer har da både top- og vippefunktion?

Hvad kan du ønske dig mere? :o)
Fakros vinduer har ikke håndtag i toppen!
Hvad er der galt med Velux, siden du søger efter et alternativ ?

http://www.lyrk.dk
hpox, jeg vil helst have håndtag i toppen. Men kan måske godt leve med det i bunden, hvis prisen er ok.

Naveren, der er intet i vejen med Velux, jeg synes, det er et rigtig lækkert produkt. Men kan det fås billigere, så ville jeg have det ret fint med det :-)

mvh. tina
Annonce
Personligt ville jeg aldrig vælge andet til ovenlys. De er rigtig gode til at lave ovenlys løsninger, og du får ikke samme kvalitet til mindre penge.

http://www.lyrk.dk
Naveren, den slags kommer nok også en del an på, hvordan ens økonomiske situation er :-) Jeg kan godt leve med mindre kvalitet til færre penge, så skal de jo nok skiftes ud tidligere, men der er økonomien nok anderledes.

Så jeg efterlyser stadig alternativer til Velux :-)

mvh. tina
Tjek priserne på bl.a. Fakro i Flensborgs byggemarkeder. jeg sparede over 1000 kr. på Fakro ovenlys ift prisen i Danmark, jeg ved ikke om Velux er billigere i Fl. end i Danmark.
Mine Fakro vinduer er 9 år gamle og ser stadig ud som nye (jeg åbner dem kun sjældent, da de sidder i 3 meters højde (saksespær).
ErikP, tak for tippet, jeg vil lige tjekke flensborg ud, det var da en rigtig god ide! :-)

mvh. tina

Velux :
Lige et klip fra Bauhaus FL tilbudsavis der gælder til 22.10. Prisen er i Euro (1€ = ca. 7,50 kr). Der er over 100 € rabat på de fleste. UVP er listeprisen, men jeg ved ikke hvordan de ligger ift de danske listepriser. Jeg kender ikke modeltyperne.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis