hej LSD , jeg er den efterhånden ulykkelige ejer af en puch maxi k fra 78 tror jeg det er. da jeg overtog den havde den et rimeligt ringe optræk. Jeg fik at vide at det var kompressionen den var gal med , og købte derfor nyt topstykke cylinder stemple + ringe . dette blev den imidlertid forringet af , så hvad kan der være galt ? før kørte den 35-38 kmt standart , nu skal jeg være heldig hvis den køre 10 kmt.
jeg har desuden købt ny svømmer , nye pakninger og skiftet de pakninger, der sider ved cylinder topstykke udstødning samt indsugning og dem i karburatoren. har læst mig til at det kan være tændingspunktet eller platinerne den er gal med , så vil forsøge at fixe det imorgen , men hvis det ikke virker er jeg på bar bund . Læste også at hvis den kommer op i omdrejninger når der ikke er belastning på kunne det være noget med koblingen , men den kommer ikke op i omdrejninger selv uden belastning.
kan jeg havde vent stemplet forkert ? jeg har vendt pilen ned ad altså mod jorden eller udstødningens porten .
ah ja der er også kommet sprit ny udstødning på så den er ikke sodet til eller kokset til . den kunne jo køre før .
kom lige i tanke om at luft filteret er temmlig beskidt og gevindet til luft skruen er gået så den har ikke nogen skrue , men den står stadig i tomgang selv om den burde gå ud .. hjæp hjælp, har brug for mit transport middel til hf studiet , løber snart tør for buskort
håber i kan hjælpe , mvh Sebastian