rumstørelse i m2

hej er der nogle der kan hjælpe mig med at regne, har et rum der er som vist på billedet, skal både have træloft og trægulv, men er i tvivl om jeg bare skal tage 6500*4700 og så sige det var det og have lidt mere træ  til overs eller hvad mener i   håber på hjælp for skal købe det imorgen.

alle målene er i mm

 


 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Blackbird
Det kommer vel lidt an på længderne af brædderne og retning, hvis man skal udregne præcis. Så jeg ville gøre som du selv foreslår - altså købe 4700*6500

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

en tastefejl -1m mente jeg.

tveskæg

 

gulvet og loftet skal starte ved de 6500 gulvet bambus med 2,89 m2 pr pakke mere står der ikke og loftet er rustik 125mm.
Men tager i stark imorgen og køber det, for alle de andre gange jeg har købt der har jeg fået afvide at det jeg ikke bruger kan jeg bare komme tilbage med altså hele pakker

tak for svarene


 

6,5x4,7= 30,55
- [(0,7x1,8) + (½x0,7x0,7)= 1,505

Nettoareal = 29,045 m2

Men køb du hellere til 30 m2.

(Sig mig har I alle sprunget folkeskolens 5 klasse over?) :o)

Men ligemeget med det. Det er bedre at være et godt menneske end være god til regning!§!!
ha ha hpox og tak for svarret. Nu er det ved at være et par år siden at jeg gik i 5 klasse, havde faktisk regnet det ud, for da muren skulle bestille beton spurte han mig hvor mange m2 jeg havde og der regnede jeg det ud, men kunne ligepludselig ikke huske hvordant ( så det må være det man kalder at klappe går ned)(eksamen feber) ha ha ha. Har købt i dag og var nødt til at købe 31,79m2 trægulv.
Og han regnede ud til at jeg skulle bruge 270m rustik til mit loft

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis