Ny herinde med nyindkøbt projekt

   Ja er ny herinde og kan se at mange mennesker kommer med mange gode svar

Vil vise hvad jeg har tænkt mig at gå igang med og hvad jeg evt spørger om hjælp til den kommende tid

På forhånd tak for jeres forhåbentlig brugbare svar
Goochie

Jah hækken skal da vist laves igen




5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen til fora...

Rigtig godt med nogle billeder, så er der ingen tvivl om, hvad det drejer sig om.
Hvorfor er hele hækken savet af?
Der bliver jo noget arbejde, med at få støbt en ny på, umidelbart kniber der da vist også med adgangsforholdene, eller afmontere du "toppen"?

mvh jens


 

 

Hækken blev fejlagtigt afmonteret af den tidligere ejer der ville "fikse" det dårlige træ inden under, jeg er endnu ikke blevet enig med mig selv om, hvorvidt jeg bliver nødt til at afmontere toppen eller om jeg på anden vis kan finde en måde at lave det på uden at afmontere toppen Hvis der skulle være forslag til hvordan jeg evt kunne reparere denne uden at skulle fjerne toppen, så må de da endelig gerne komme frem i lyset. Har dog bestemt intet hastværk med at den har en dato den skal være klar inden, tingene tager den tid som tingene tager og vil hellere lave det ordentligt end hurtigt

Nu skal der jo nok mere end en 9.9 hk motor på hækken

Så jeg vil mene du er nødt til at støbe godt rundt, både udvendig, og indvendigt.

Jeg ville nok foretrække, at få over og underdel skilt ad.

Hvordan har dobbeltbunden det? Hvis hækken var råden, kunne det jo være du lige skulle tjekke den også-

mvh jens


 

Hej

Det er noget af en opgave du er kommet på der, så god arbejdslyst.

 

Få dig en neglelak der holder længe i mange farver.

 ja noget af en opgave, men har intet hastværk med den, så der blir taget den tid til den som der skal bruges  Men mange takker, alle idéer og forslag og gode råd modtages med glæde herfra
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis