Dåser i gangen.....

Ahh, syntes jeg kan huske noget om at dåser skal være med skruer ?

Men er ikke sikker og forstår egenlig heller ikke helt hvorfor

Jeg er ved at rydde lidt op efter en forgangen synder og rette lidt op på noget i øvrigt ellers fortrinligt virkende EL arbejde. Ude gangen hvor alt sådan noget her er samlet er der et udvalg af dåser monteret.

F.eks. disse to slags her. Den ene er med skruer den anden uden.

Kunne godt tænke mig at det var ens dåser, de hvide uden skruer har vi flere af kan jeg bare bruge disse?

På forhånd tak.


I am so full of it.....

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må du ( el-installatøren ) gerne - det er meget almindeligt med dåser med klaplåg til at samle kabler i ( synlig installation naturligvis )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

EISO du havde vel ikke tænkt at en autoriseret skulle lave det?? De fleste af de spørgsmål, der bliver stillet om el går jo på, at man selv vil lave det, ellers havde der ikke været nogen grund til at spørge om, hvordan det skulle laves. Det er da helt klart, at de ting der bliver lavet er på eget ansvar.Man er ansvarlig i henhold til SR. Det er formentlig også grunden til, at man som køber af en bolig i dag kan bede om et gennemsym af installationen. Så gå bare igang.

fase
Takker EISOE !

I am so full of it.....

Skrevet af S. fabrin på 13 aug 2011 13:17
EISO du havde vel ikke tænkt at en autoriseret skulle lave det?? De fleste af de spørgsmål, der bliver stillet om el går jo på, at man selv vil lave det, ellers havde der ikke været nogen grund til at spørge om, hvordan det skulle laves. Det er da helt klart, at de ting der bliver lavet er på eget ansvar.Man er ansvarlig i henhold til SR. Det er formentlig også grunden til, at man som køber af en bolig i dag kan bede om et gennemsym af installationen. Så gå bare igang.

Rolig........

Naturligvis spørger trådstarter fordi han vil lave det selv - men det er aut. arbejde - og læg så lige mærke til min lille smiley - jeg ved da godt at han laver det selv

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Lave det selv, Moi ?

Civil ulydighed, mig ?

no næeh, nej, no no no no.

;-)

I am so full of it.....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis