Dagens tilbud.

Jeg blev i dag ringet op af en bogsælger fra en aller anden bogklub. Han mente at have et rigtig godt tilbud, for han havde fået lov at dele nogle gratis bøget ud!
GRATIS! Interessen skærpedes, men også den kritiske sans, så jeg måtte lige fortælle ham, at GRATIS i min verden betyder, at man får noget uden beregning og uden medfølgende forpligtigelser af nogen art.
- Er de stadig gratis, dine bøger?
Næh, man får er "gratis" bog, men forpligtiger sig til at købe to bøger indenfor et år.
Det er altså tre bøger for to bøgers pris!

Gad vide, hvor mange der hopper på den limpind?

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må være mange, der igen, igen dumper i fælden.
Siden jeg var ganske spæd i 50erne, har jeg set den form for "gratis" tilbud, i særlig grad anført af det nu hedengangne "Det Bedste". Man skulle være mere end vaks, for at undgå disse "gratis" tilbud også den gang!

Og så kommer jeg også i tanker om det muligvis og hedengangne "Bogklubben Union" som også var mestre i utalrige "gratis" tilbud i 60erne og langt op i 70erne. Især husker jeg Lademanns Leksikon, hvor det første bind var gratis eller næsten gratis, men derefter kom der myriader af dyre bind, som man hang på, længe efter man havde mistet interessen for det. De ses nu i tonsvis rundt omkring til nærmest ingen penge, eller også er de ved at være endt på forbrændingen.

Med venlig hilsen
ktm

 

det hedengangne bog "det bedste" har jeg også haft en tid med dem.
og med lidt møg og besvær.mælt ud af dem og har.
og det sjove er . at de har givet mig nogle "guld teskere"
(det er bare den stålteske med gulddouble. ( som de kendes på "guld ure")
og jeg bruger den når jeg får gæster.! (12 stk)
6 teske. 6 deseret ske. (store teskere).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis