Nikon D3000 spejlreflekskamera

Hej

Har netop købt et Nikon D3000 spejlreflekskamera.

Er der nogen der ved om dette kammera ikke kan vise det man tager billede af på dens skærm? så man ikke altid behøver at kigge i søgefeltet.

Har været igennem instruktonsbog uden held.  Er det mig den er gal med eller kan den bare ikke det, den viser en masse info om lys og bændetid og indstillinger.


 Hilsen

Henrik

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil mene at køber man et Nikon spejlreflex må det være fordi man ønsker de bedste billeder, og dem får du kun ved at bruge søgefeltet, når du så har taget billedet skulle du kunne fremkalde det på skærmen.
Nikon er noget af det bedste, har selv flere af dem.

Tillykke med Nikonen!

Jeg kender ikke dit kamera præcis, men på mit kamera er der en indstilling, som hedder Live  view. det virker på den måde, at spejlet bliver klappet op og billedet bliver så vist på skærmen. Live view kan på mit kamera (Canon) slås til og fra.

 


fase
Hej

Har fundet ud af der ikke er live view på en 3000 men det er der på en 3100 så derfor jeg ikke kan finde det.

Tak for svarene.

 Hilsen

Henrik

der var du lidt for hurtigt med pengepungen.!!!
inden du tjekkede kamera modeller
med live viev funktionen.?

Så så, Hans 2tal. 
Kom nu ikke med al din klogskab lige på en gang. Koncentrer dig hellere om din julegrød i stedet for de gamle tråde, du finder frem! 

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
okay.

nogen gange skal de lige "luftes".
hvis andre ikke har læst. de tidliger tråde.!
Jeg tror det er fordi du har drukket noget der er stærkere ned kærnemælk, og at kæresten ikke lige er ved hånden, så hun kan holde dig lidt nede*. Så skal du ind og rode på LDS.

*på madressen
okay

jeg har drukket noget der er svager end kærnemælk.
(skummetmælk).!



til lykke med kameraet.

er kameraet med live wiev. hjemme.
nikon 3100.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis