3 fløjet folder

Hej

Er der nogen der ved hvordan man laver forsiden i en 3-fløjet folder i publisher? Altså så jeg kan printe begge sider på et stykke A4, og folde den så jeg får min forside på modsat side af første spalte indeni folderen. Måske lidt knudret formuleret men håber I forstår

Hilsner fra Søren
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu ved jeg ikke hvilken version af publisher du bruger, men i publiser 2007 er der en del "færdige" skabeloner til brochurer - herunder også til 3 fløjede.
Du kan bare vælge at slette alt indhold på siderne, så har du stadig de lodrette foldelinier at gå efter.

 

Christian

Hej Christian
Tak for svar. Det jeg går efter er muligheden for at arbejde med ét dokument. En skabelon (og jeg bruger 2007) hvor jeg kan skrive på begge sider i samme dokument og printe det som ét dokument. Ved du om man kan det i 07 -versionen. Eller ved andre det?

Bedste hilsner
Søren
Undskyld det sene svar, havde ikke lige set du havde skrevet.

Hvis du bruger skabelonen, som er indbygget i publisher og vælger den 3-fløjede folder, får du et dokument med 2 sider (så du kan lave til begge sider på arket).
Hvis din printer ikke kan skrive ud på begge sider automatisk, kan du vælge at printe side 1 først, vende papiret og ligge det tilbage i printeren og så printe side 2

 

Christian

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis