Peugeot Partner - god eller dårlig?

Hej!

Konen har fundet en Peugeot Partner, der har kørt 80000 til 55000 kr. Hmm ... bør jeg være påpasselig - er den FOR billig? Bilen har været omlakeret - har den været skadet?

Hvordan er Partneren generelt som bil? Plusser og minusser?

Tak,
Jesper.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvilken årgang, og er det på hvide plader?

Hvis det er en nyere bil, der er omlakeret, har den nok haft en skade.
Men er skade, og lakering udbedret korekt, bør det ikke give problemer, efter følgende.

mvh jens


 

Jo ... og det er derfor, det er konens bil. Jeg kører en peugeot 106 '95 - en MEGET mere mandig bil
Hvis en bil har haft en alvorlig skade -det er for mig storet set bare, hvis der er svejset i den- så vil jeg ikke røre den med en ildtang!

Har en bil været skæv og er trukket lige i en opretter er der sandsynligvis en masse forseglinger mm der ikke er helt på toppen. Jeg harværet tæt på at købe en. Den havde været i en harmonika og var, da den blev kigget efter i sømmene, ræverød. Jeg har også ejet et eksemplar selv. Troede vi havde kigget den efter da den blev købt, men rRusten galoperede i bunden ovenpå forseglingsmaterialet og undervognsbeskyttelsen samt i vangerne. Jeg opdagede det da jeg satte donkraften under og den gik ret igennem vangen. UPS... Én blev lidt bleg.

Find ud af, hvad det er for en skade den har haft og vurder det ud fra dette. Er du det mindste i tvivl, så glem den og find en anden. Der er masser af biler til salg.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis