Brusestang med sugekopper

Hejsa :-)

Det er irriterende at stå og holde på bruseren imens jeg er i bad i brusekabinen.
Firmaet, hvor brusekabinen er købt, henviser til "en brusestang med sugekopper". Det er for såvidt ok, men jeg kan ikke finde det på Google.
Er der nogen her, der har et tip?
Mvh. Lene

Mvh. Lene :-)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lene.
Så må samme firma jo også kunne henvise dig til en forhandler af omtalte brusestang med sugekopper !
Jeg har godt nok aldrig hørt eller set det, og jeg tvivler også stærkt på at det vil kunne holde. Den hutige men måske ikke så smarte løsning, må være en stump liste eller kosteskaft liggende på tværs af brusecabinens top, hvor du så binder bruseren fast. Ellers er det noget med at tildanne beslagene på en standart brusesrang, så du med selvskærende skruer kan skrue den fast i et af hjørnerne. Går ud fra at rammen er af aluminium, så et par små forborede huller til skruerne ind i rammen må være det der skal til.
Ja jeg skriver til dem igen, for det var jo som sagt dem der skrev, at jeg kunne købe en brusestang med sugekopper.
Din løsning med kosteskaftet lyder rigtig festlig, hehe. Jeg har været så langt ude at jeg overvejede et eller andet med en snor i loftet :-)

Jeg vil gå stærkt ud fra at man så kan købe en letvægtsstang til kabinen. Så må jeg have fat i en eller anden, der kan sætte den op.

Mange tak for dit svar :-)
Mvh. Lene

Mvh. Lene :-)

red: Havde et øjeblik læst forkert ang. brusestangen. Beklager 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis