Vægophæng til TV - nogen der har en god ide?

Hej,


Jeg har et fladskærms-tv tror 40", som er vægophængt på en skinne købt i Metro. Stik til playstation 3 er isat her. Så langt så godt.

Vi har også en Wii som vi ikke har brugt siden vi anskaffede vægophænget, da stikket til wii'en er for "dybt", når TV skal hænge på vægophænget.

Er der nogen som har en god ide, til hvordan vi løser det, eller selv haft udfordringen? Har ikke lyst til at have tv'et stående igen.

Håber der er nogen kreative her?

MVH

Birgit

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej
 
Ved ikke lige hvilken stiktype der bliver brugt i en Wii men jeg tror at der er et "scart" stik og hvis det er tilfældet så kan du få et kabel med et "vinkel" stik

Prøv at "google" tilslutningskabel til Wii og se om du kan findet det samme som jeg fandt.

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af Lavdetselv-birgit på 24 maj 2011 11:23

Hej,


Jeg har et fladskærms-tv tror 40", som er vægophængt på en skinne købt i Metro. Stik til playstation 3 er isat her. Så langt så godt.

Vi har også en Wii som vi ikke har brugt siden vi anskaffede vægophænget, da stikket til wii'en er for "dybt", når TV skal hænge på vægophænget.

Er der nogen som har en god ide, til hvordan vi løser det, eller selv haft udfordringen? Har ikke lyst til at have tv'et stående igen.

Håber der er nogen kreative her?

MVH

Birgit


Hej Birgit!

Stikkene i Wii er phonostik også kaldet RCAstik. Der fås et vinkelstik, som måske kan bruges

se linket herunder.


 

http://www.disconetto.dk/shop/phono...2239p.html


 




fase
Hej og tak til både Polobjørn og S. Fabrin...

Ser ud til at det er lige det jeg skal bruge :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis