Tråden er låst

Søges: Franske skruer

Hej. Jeg søger nogle franske skruer til et ganske bestemt formål, men dem man kan købe i dag har andre mål end tidligere, og er i øvrigt galvaniserede hvor jeg skal bruge "sorte", så hvis du har nogle stykker liggende - bare 5 er nok - med følgende beskrivelse, så vil jeg gerne overtage dem.

5-6 styk 8mm franske træskruer – i en totallængde på 80mm, dvs. 75mm uden hoved.

Dem man kan købe i dag er som sagt alle galvaniserede og måles tilsyneladende på en anden måde end tidligere, for de er enten 85mm i totallængde, dvs. 80mm uden hoved, eller 75mm i totallængde, dvs. 70mm uden hoved, og dermed passer de ikke til det jeg skal bruge dem til. En anden ting er, at de nye ikke har så ”skarpt markeret”, gevind, og så er en 8mm skrue i øvrigt heller ikke 8mm mere, men kun ca. 7,2 mm i tykkelsen, og det er heller ikke godt, for så rokker de i hullet.

Selvfølgelig kunne jeg prøve at afkorte nogle af de nye, men da det er kun en delvis løsning, så prøver jeg om én af jer måske skulle have nogle liggende i en skuffe.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis