Alarm anlæg

Efter at have søgt nettet tyndt, synes jeg stadig ikke at have været kommet tættere på at finde det alarm anlæg jeg vil have. Derfor tænkte jeg om der er nogle herinde som ved noget om sådan nogle systemer.

Systemet skal kunne:

Have minimum 10 trådførte magnetkontakter
Have minimum 2 trådførte PIR
Central og betjenings panel skal være hver for sig
Opkald til mobil tlf samt mail
Ingen abonoment
Prox ville være fedt men ikke et krav

Findes dette ikke? Jeg kan bare ikke finde det nogen steder.
34 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har kigget på en Jablatron JK70. En der kan gennemskue om den kan opfylde formålet?
Hej

Prøv at kigge på Ininite iConnect.. Der er mulighed for det du søger. Også Prox..
http://alarmgruppen.dk/shop/infinite-iconnect-50c1.html

Jesper Pedersen

Du skal have en Oasis (næsten den samme fra Jablotron du selv nævner).

Jeg har opsat mange af disse og de fungere bare. Den kan det du søger. Jeg har også sat mange iConnect systemer op, men Oasis'en er bare bedre på alle punkter. Især fordi at centralenheden placeres for sig og du derfor ikke skal have 230v ved din indgangsdør, som med iconnect'en hvor central og panel er en og samme kasse.

Du er velkommen til at ringe eller skrive til mig 28100561 jeg har begge anlæg hjemme og du kan komme og se dem (Roskilde).

Mvh. Kasper

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hov, jeg så lige at det skulle være TRÅDFØRT...

Så kan jeg anbefale en Premier816 eller 88. Der findes flere smarte betjeningspaneler til og disse fåes også med prox. Der er flere muligheder for at bygge gsm eller ip-sendere på også. De kører bare uden problemer og jeg har efterhånden sat et par hundrede af dem op.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Da jeg selv kigger efter alarm, følger jeg interesseret med. Men hvad betyder prox?
Det betyder at systemet kan betjenes/ til- og frakobles via en berøringsfri brik eller kort.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jesperjtp >> Har den ikke kun mulighed for 1 trådført? Jeg skulle jo gerne bruge 10.
IConnect har kun mulighed for en TRÅDFØRT zone. Jeg vil anbefale dig at se bort fra de trådløse anlæg og vælge et fortrådet. Fx Premier eller ATS.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Oasis fås da også som trådført.

Venlig hilsen
Kris
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis