gratis hjemmeside

Jeg er træt af at betale en del penge for hosting af min side, overvejer at lave en ny på en gratis hosting.  men hvilken er bedst,. Samtidig har jeg lavet min i Front Page, som er udgået af programet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få webhotel for under 10 kr pr måned..

Min søn har lavet sin hjemmeside i wordpress

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej grom, det ser lidt indviklet ud, men jeg har leget lidt med noget, der hedder Wix, det er ret let at bruge, og da min side jo egentlig bare er henvisninger til Picasas billeder, så er der jo ikke brug for så meget. Men jeg synes deres billedgengivelse er ret ringe.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Når du uploader billeder til Picasa så skal du vælge højste kvalitet (størrelse).
Jeg har ikke selv kodet i mange år.. Den gang brugte jeg et program der hed hot dog og stones webwrither som begge var gratis.. Men det var direkte i html koder som så kunne vises uden at lægge op på nettet.

Grunden til jeg linkede til min søns hp er at han sagde det var nemt at finde ud af hvis man, som ham, ikke har kodet før.

Men, men, men han er også en nørd når vi taler pc og gadgets.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er ikke i Picasa , men de billeder, der vises direkte på siden, jeg synes bliver dårlige. Jeg har da også brugt koder mm. i front page, men det er besværligt, især når man kun bruger det sjældent, og ikke husker så godt. Der er kun det ved det at Picasas side ikke er særligt pæn, så jeg havde planer om at droppe den, og vise billeder på siden, det kan man godt i F.P men det fylder kolossalt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvis jeg var dig ville jeg overveje kraftigt at flytte din hjemmeside over til Wordpress.

Som sagt kan du have en Wordpress hjemmeside for omkring 10 kroner om måneden hos One.com eller UnoEuro. Dertil vil Wordpress kunne give dig så mange flere muligheder end din Frontpage hjemmeside.

Jeg startede selv med Frontpage, men det er jo gået fuldstændigt væk fra nu

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Annonce
Hvis du synes at et webhotel er for dyrt, kan du jo bruge Googles gratis løsning: sites.google.com.

Mvh.
Kim

Hos One.com får man et billedgalleri med i prisen.

Så er det bare at sende linket til dem, der skal have det. Der er kode på, så uvedkomne personer ikke kan få adgang til galleriet.

Lige præcist til familiebilleder er det enormt godt, og bestemt et godt alternativ til at opbygge et helt website til samme formål.

Bare en strøtanke

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Jeg har lavet en side i Wicks, der nøjagtig, som den gamle, næsten kun består af henvisninger, og jeg fandt et webalbum, som jeg overvejer at bruge i stedet for google.
http://baadside.fotobox.dk/

den foreløbige side kan ses her   http://www.wix.com/lynaes/baadside

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Din side ser flot ud, men er som jeg ser der "blot" en samling links, intet åbnes i/på din side. Prøv at kik efter et system som tilbyder at hoste dine billeder også så du kan lave galleri på serveren og på den måde holde dine ting samlet og under samme side og design, det vil give et meget bedre indtryk.. Blot et hurtig svar

 If its not broken. DONT FIX IT!!!

 - Non semper ea sunt quae videntur -

Bricksite.com har en gratis løsning med et let brugbart dansk cms interface, så du ikke skal programmere.

Jeg har været ved at teste deres system og det er faktisk meget fint og let at bruge.

Du kan se det test site jeg har sat op her:

http://bricksite.com/billigstemobilbredbaand/velkommen

Der er så tilvalgsmuligheder til deres gratissystem.

Men skal det være 100% gratis, er det en meget god løsning.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis