Gæt fejlen og programmet



Sad lige her til aften og så et TV program jeg ikke havde haft tid til at se tidligere på ugen... også sprang der lige en ting mig i øjnene, selvom det kun var et klip på ca. 1½ sekund.

Kan du gætte hvad fejlen er, og hvilket program det var... ?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det kan jeg godt. Koluda.
Og fejlen består i at du spilder din tid på at se TV2.
Det er i den grad iscenesat jagt på små fisk. Fuldt berettiget, naturligvis.
Men de store annoncører på TV2, dem kunne samme TV2 aldrig drømme om at gå i flæsket på.
Siden TV2 for nogle år siden annoncerede at de primært ville koncentrerer sig om forbrugersegmentet mellem vuggestuebørn og folk under 50 år har samme kanal været henvist til sekundær placering på fjernbetjeningen. Her i huset. :o)
He he, et eller andet skal man jo se her hvor man alligevel går sygemeldt herhjemme.

Men derfor kan man jo godt more sig lidt, når de ligefrem viser sådan noget i fjernsynet, som netop i det program jo ikke burde forekomme....
Klamhuggerne

Fodblik vender forkert?
Nej det er et fuglegitter, men hvis der skal teglsten på skal det være et ventileret fuglegitter.
Korrekt, det er Klamphuggerne fra TV2.

Og det næsten korrekt hvad A.Dupont skriver, det kommer dog ikke an på om der skal tegl på huset eller ej, men om der er brugt undertag eller ej.

Der skal jo anvendes ventileret fuglegitter ved tagfoden når der er brugt undertag på huset.
Benyttes alm. fuglegitter stopper det for evt. bløde og møg der finder ind til undertaget, som vil blive nedbrugt og dermed holde på fugt, og det vil over tiden medføre at undertaget bliver nedbrugt foran fuglegitteret, det er netop derfor man benytter et ventileret fuglegitter, så evt. møg vaskes ud under fuglegitteret.

De er vist smuttet for den ellers vågne byggesagkyndige, der efterfølgende roser håndværkerne arbejde, og siger at nu er alt som det skal være.

Man kan dog ikke lade være med at trække en mine, når man ser sådan i et program hvor de ellers netop skulle rette de fejl den forrige håndværker havde lavet, og man forventer jo netop at de så laver tingene helt efter bogen når de bygger det op igen.
Annonce
Men det er jo også en arbejdsskader at man sådan lige ser på så kort en klip at de montere et forkert fuglegitter i et fjernsynsprogram.

Men havde dog alligevel forventet at med et still billede af hpox fangende den, men det er jo efterhånden også et par år siden han sidst var ude og svinge hammeren...
Jeg så naturligvis fejlen lige med det samme.
Men hvis jeg kom med det rigtige svar ville det jo dels fratage andre muligheden for at gætte og dels var der ingen præmie for rigtigt svar.
Og jeg arbejder jo ikke gratis!!!
He he, nå ja... hvis andre også skulle have mulighed for at gætte det rette svar, ville det jo være tåbeligt at afsløre det med det samme....

Nej, ingen præmie for denne gang, så der var heller ikke noget at vinde...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis