Antivirus

Det .er min hensigt ,at gå fra norton til avast.  I hvilken rækkefølge gør jeg det,jeg vil også gerne have avast på dansk.  Er der en venlig der vil hjælpe der vil hjælpe,
MVH spartakus.

spartakus

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo et spørgsmål om Avast findes på Dansk ! Men du er nød til at afindstalere Norton inden du kan skifte til en anden virus scanner, da det ene virus program vil betragte et andet som en virus og lukke af for indstaleringen.
Jeg bruger Bull Guard som er Dansk og et virkelig godt Antivirus program, men det er ikke gratis.
Ja, det var så godt det kunne blive, når man ikke har installeret særlige værktøjer til at lave udsnit at skærmbilleder.

Tjah jeg er nu glad for min Bull Guard, også selvom jeg betaler 199,00 om året for den, den har ikke svigtet endnu. Og jeg bliver angrebet dagligt nogle gange hvert 5 sekundt !
Skrevet af Håndværkeren på 13 maj 2011 07:15
Tjah jeg er nu glad for min Bull Guard, også selvom jeg betaler 199,00 om året for den, den har ikke svigtet endnu. Og jeg bliver angrebet dagligt nogle gange hvert 5 sekundt !

Så skal du vidst enten til at besøge nogle andre hjemmesider, eller til at bruge en anden browser
Jeg har prøvet Firefox, men den nedlage hele mit fint opbyggede lager af links, flyttede rundt på mange andre ting o.s.v. så den røg ud hurtigere end den kom ind.
Skrevet af ShadowJRJ på 12 maj 2011 21:16
Vil også sige at Avast er vejen frem.

Ja, jeg har købt avast internet security til 3 hjemme PC'er for us$ 79,99 for 2 år - det er en OK pris for et suverænt system.

Den kører så på fruens,datterens og min.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Syntes nu at Microsoft egen gratis program virker helt super, og har også modtaget godt med ros i diverse test.

 www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis