Inspektionslem i indmurret badekar

I et nyt badeværelse der næsten er færdigt har jeg muret et badekar ind med Litex vådrumsplader. Der er afløb under badekarret, og jeg vil gerne sætte en indspektionslem i litex pladen inden jeg sætter fliser på.

Findes der en inspektionslem man kan sætte fliser på så den bliver næsten skjult?
Hvis ikke, kan jeg så anvende en inspektionslem fra Danogips (pladen er 10 cm)?

Mvh
Thomas
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På mit badekar er der bare hul under flisen. Flisen er fuget med silikone i stedet for fliseklæber.

MvH,

Bent.
Opbygningen af mit badeværelse er desværre sådan at vandlåsen er placeret under badekarret, og jeg vil gerne have en mere holdbar løsning så man nemt kan rense vandlåsen uden at skulle have fat i hobbykniv og fugepistol.
Men ellers er det da en pragmatisk og billig løsning.

Thomas

Hej

Har før lavet noget lignende ved at bruge nogle flade magneter f.eks. fra en køleskabslåge det holder fint.

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af polobjørn på 21 mar 2011 17:09

Hej

Har før lavet noget lignende ved at bruge nogle flade magneter f.eks. fra en køleskabslåge det holder fint.

Hilsen Polobjørn

Hej

jeg er nok også over i noget med magneter, der fås nogle skabsmagneter, vor man trykker på lågen og så kommer lågen et par cm ud, kunne det være en ide?

Nicolai

Hej

Det kunne det jo være men det kræver flere magneter eller hængsler i en af siderne.

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak for de gode ideer. Jeg tror jeg vil tage en mdf plade som jeg kan lime fliser på. Den vil jeg så sætte fast med nogle magneter. Så vil hullet jo være næsten usynligt. Og så er det en billig løsning.

Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis