Röben viking K10 tagsten

Hej gutter og gutinder.

Jeg har en lille konkurrence kørende med en tagmand. Han siger, at hvis jeg kan finde tagstenene billigere end ham, så får jeg også 10.000 i rabat oven i hatten.

Det drejer sig om Röben Viking K10 falstagsten i silkemat. Jeg troede det var let nok at finde priser på tagsten på nettet, men synes det er lidt sparsomt. Kender I nogle gode steder at lede?

Mvh

Jesper
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
What's in it for me?
For hvis jeg kan finde en billigere leverandør tjener du 10.000 kr.
Så for det første skal jeg have 5.000 kr for ulejligheden.
Dernæst ville det jo være smart om du fortalte hvilken pris jeg er oppe imod og/eller hvilke sider du allerede har besøgt.
Har jeg ret i. :o)
Du finder med garanti ikke Röben tagsten billigere på nettet, end du ville kunne forhandle dig frem til i en sulten trælast.
 
Röben forhandles i dag af Komproment, så alle trælaster der forhandler deres tagsten, vil kunne give dig et tilbud på dem.

Så du må ud og lave lidt benarbejde, op at stolen foran skærmen, også ud og spørge i de lokale trælaster, hvis du vil forsøge at slå tagmanden pris på tagstenene.

hpox - Point taken.. Jeg kunne også have valgt at skrive - Hvor finder jeg billige Röben Viking K 10 tagsten - uden at nævne den sjove lille konkurrence.. :-)

Han tager 129.95 pr. Kvm.

Jeg accepterer Koludabygs svar og render i diverse trælasthandler.
Er det excl. eller incl. moms ?
Skrevet af hpox på 17 mar 2011 10:54
What's in it for me?
For hvis jeg kan finde en billigere leverandør tjener du 10.000 kr.
Så for det første skal jeg have 5.000 kr for ulejligheden.
Dernæst ville det jo være smart om du fortalte hvilken pris jeg er oppe imod og/eller hvilke sider du allerede har besøgt.
Har jeg ret i. :o)

Hej..

Det kan være at jeg kan hjælpe dig, jeg er ved at samarbejde med Komproment tagleverandøren. jeg har et firma som hjælper private med at spare penge, jeg skal til et møde på torsdag hvor jeg få prislister fra komproment. 

Skriv tilbage 

Hilsen Per.
Ideal Projekt


Hvordan det?
Stark forhandler ihvertfald Rôben . Vi er i gang med at lave et tag, men det er med Viking K15 Ædel engoberet, jeg synes jeg har fået en ganske fin pris, men du skal presse dem lidt.

http://www.lyrk.dk
Det er ikke kun Stark der kan levere Röbentagsten, men alle trælaster og byggemarkeder som forhandler Komproment produkter.

Röben tagsten køber du billigst hos www.nettraelasten.dk

Mvh

BV

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis