Fejl efter opdatering

Har stødt på 2 fejl efter opdateringen ind til videre.

Den ene er at når man svarer på side 2 i en tråd herinde, hopper den tilbage til side 1 i tråden efter svar.

Den anden er ikke aktivt hyperlink nederst i dette indlæg, selvom koden er korrekt og kontrollere 3 gange nu, så vises det ikke som hyperlink i indlægget, ved ved forhåndsvisningen inden indlægget postes virker det som det skal.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/163172/afpg/2
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for tippet. Jeg er klar over problemet med at man ryger til første side i tråden. Det er en fejl i forumsoftwaren, som er blevet rettet. Jeg tør bare ikke opgradere lige nu, fordi der er andre der rapportere om problemer med at gennemføre opdateringen. Så jeg afventer lige.

Mht. linket, så forstår jeg ikke helt hvad du mener. Linket i bunden af dit indlæg virker da fint nok?

Mvh. AllanE
Hmmmm....spøjst. Jeg skriver det på listen og kigger på det, når jeg kan.

Mvh. AllanE
Er det bare hos mig den er gal med galleriet. Der er ikke mulighed for af trykke frem i billeder. a la diasshow. Når man åbner et billed skal man lukke det igen for af se det næste. det gamle galleri kunne man trykke frem for af se billederne i rækkefølge,, ved ik om det er det samme for andre....
Så er fejlen med at forummet springer til side 1 i en tråd, hvis man skriver et indlæg på side XX, rettet.

Mvh. AllanE
Ikke længere, har springer den tilbage til side 1 efter svar...

Og har den faktisk været et problem i længere tid.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis