Musikkasse

Hej! jeg lavede en stor musikvogn til Roskildefestival sidste år, og i år vil jeg bygge en ny, men dog langt, langt mindre! jeg tænker en lille bitte kasse og har derfor set på denne lille forstærker http://cgi.ebay.co.uk/Class-T-Amp-I...6056670313
Mit spørgsmål er så bare om den er noget værd, eller om den knapt nok kan spille et dukkehus op?
jeg er helt og aldeles klar over at den ikke kan konkurrere med lyden fra Orange Scene og det er bestemt heller ikke meningen, men bare om den kan give lidt baggrunds stemning hvis man sidder og hygger rundt om den i lejren?

på forhånd tak!

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Men hvordan gik det så sidste år med din hjemmelavede musik kassevogn, og hvad er der galt i at bruge sådan en Blærbar musikafspiller som Bomblaster  eller hvad de nu hedder.
tror ikke den er ret meget værd jeg ville i hvert fald ikke bruge den til noget.
er enig med håndværkeren køb on ny boombox med aux ind og en ordenlig røvfuld batterier og så bare skru op
ja okay det lyder fornuftigt.. Det gør jeg i stedet så:-)

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

ja sådan en har jeg nemlig så den kan kører over bilbatterier.. Men ved ikke om det er mere effektivt end de små batterier.. Der er jo selvfølgelig ikke noget byggearbejde i bare at købe en boomblaster, så det var lige så meget derfor jeg ville høre om forstærkeren kunne bruges til sådan et lille projekt:-)

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

Til festivalbrug ville jeg nok proeve at finde een med mere power... 15W i 4 Ohm kraever nogler ganske effiktive hoejttalere for at kunne spille hoejt (men ville sikkert vaere tilstraekkeligt hjemme i stuen).

 

Umiddelbart kan jeg ikke se noge specifikationer på den du omtaler, så det er lidt svært at bedømme ud fra udseenet.
Thansen har dog udmærkede forstærkere til brug i biler, så måske det var bedre at købe den der, så får du heller ikke de store problemer hvis der nu er noget der ikke virker.
en auto forstærker fra Thansen ville kunne gøre arbejdet rigtig godt også måske en auto cd afspiller den kan jo køre på12v.
og så var der jo stadig noget byggearbejde i det
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis