ang.astra lys+benzinpumpe

1.-Jeg har lige købt en opel astra st. car 1.6 1995(gule plader). men lyset i instrumenter virker ikke.

lyset i alle lamper er fint, men lyset i speedometer/tankmåler og det virker ikke...

alle sikringer er ok. og køre/fjernlys virker også.

tænker mig det bare er pærerne, men hvordan dælen kommer jeg ind til dem ?

Har skruet de to skruer ud(rød) men den platic"kappe" hænger stadig fast ved den gule streg et sted.. kan ikke ummidelbart se nogen skruer, jeg kan komme til..

nogen der kan guide mig igennem at skifte de pærer ??

2.- benzinpumpen hyler, men jeg har fået en ny original med. har hørt, at den sidder der hvor bagsæderne normalt er, og at den er nem at skifte, er det rigtigt ?




5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Afdækningen rundt om blink-visker-kontakt-ratstamme afmonteres inden speedometer afdækningen kan fjernes (muligvis skruer under denne) ellers er der kun clips tilbage.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af uldal på 02 mar 2011 15:02
... og skift så alle de forbandede pærer på een gang! Der er en plade i bunden under bagsædet. Den skruer du af og du er nede ved pumpe og flyder

det er gule plader = ingen bagsæder. men den plade sidder vel bare hvor bagsæderne ville have været ??

jaah tænkte nok jeg skulle skifte alle pærer så jeg ikke om lidt står og skal skifte igen...

det er en st. car på gule plader.... bare så der ikke er nogen tvivl
du kan også se hver pladen skal være, ved at bøje dig ned og kigge ind ovenpå tanken. Den hænger for øvrigt, hvis jeg husker ret, kun i gummistropper.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis