voss komfur ELK 8050-RF vil ikke varme nok

Hej jeg er er kommet i den underlige situation at mit komfur ikke vil varme højere end til ca. 160 grader. Og heller ikke om der kommer grill element på.
Jeg har udskiftet termostaten, men lige lidt hjalp det.
Underlig nok, hvis jeg frakobler termostaten, eller lader ovndøren stå åben, så varmer den på livet løs og grill elementent kan blive helt rødt. Dette sker ikke med lukket låge.
Hvad kan der være galt med mit Voss komfur??
mvh kikki1
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må være en fejl i den nye thermostat du har monteret.
Hej, jeg har lige brændt et eller andet (thermostatsikring eller thermostat af i min Voss ovn og vil prøve om det kan skiftes - men hvordan kommer man ind til det, hele skidtet er jo nittet sammen? Findes der en smartere måde end at bore nitterne ud?
Kathe
Skrevet af Kathe Lewis på 10 apr 2011 20:14
Hej, jeg har lige brændt et eller andet (thermostatsikring eller thermostat af i min Voss ovn og vil prøve om det kan skiftes - men hvordan kommer man ind til det, hele skidtet er jo nittet sammen? Findes der en smartere måde end at bore nitterne ud?
Kathe
Det er da kun siderne der er nittet på - og de skal kun af hvis man skal skifte hængsler til ovnen..

Alle andre reperationer er enten fra bagside eller topplade.. De er begge skruet på..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis