giantco sprint 4 takt

hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun 30 km/t!! Hva skal jeg gøre for at få den op på ihvertfald 50km/T, tænkte på en cdi box uden begrænsning? Men aner ikke hva jeg skal ligge mig ud med først, mener altså hvis jeg kan nøjes med og gøre en ting i stedet for flere. Pleace hjælp mig tusinde tak


Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun... Vis hele indlægget
110 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvor tæt sider ringen på afstandstykket
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4947420858&n=-2116160319&pn=-2116130468

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hvis man vil fjerne begrænsningen i lugftfilteret, hvad størrelse dyse skal der så i kaburatoren

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Så er den lige blevet gennem tjekket, ringen , tragten i luftfilter, pickup ved kobling de var fjernet jeg har lige fjernet skruen ved topdækslet i kabur.. og skåret den tap der begrænser gaskablet!! Der er intet andet, sket end den trækker sig bedre op til top farten som stadig er 31km/t men har lige lagt mærke til den regere utroligt langsomt i gashåndtaget, så tænker måske er løsningen en større hovede dyse i kabura.. til og få farten op og få den til og regere bedre, eller hva hjælp mig... Pleace er sku på spanden smil...

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Annonce
CDI boksen begrænser stadigvæk omdrejningerne.
jamen hva vil dit råd så være til den kan man gøre noget, skal lige siges cdi boxen har kun et stik så vidt jeg lige husker med ledningerne en rød en blå\hvid en grøn en gul

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
er ikke helt sikker med farverne

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hvor få den billigst

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Der er yderligere 90 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis