Større fliseudstilinger i kbh?

Da vi skal til og vælge gulvfliser til bryggers og bad samt nogle vægfliser til bruseniche, vil vi gerne ud og finde lidt inspiration. Men jeg har ikke rigtig haft heldet med mig hvad angår at finde nogle med en god/stor fliseudstilling i Kbh - jeg har været hos Stark i sydhavnen som har en 500 m2 stor udstilling, og den var også god. Men der må næsten være flere?

/Jesp3r

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Deres udstilling er måske ikke den største med de levere en super god service.

Mosaikhjørnet

Jeg blev overrasket over udvalget i Bauhaus i Glostrup. Men om det er større eller mindre end andre steder skal jeg ikke kunne sige.
Hejsa
Flisebent i Herlev - Frederikssundsvej. De har en ret stor og rigtig meget flot udstilling. Det er en større udstilling end Ewers i Glostrup. Ewers har ellers et ret så stort udvalg hængere i "skabe". Men Flisebent er den største udstilling jeg har set i København, da jeg kiggede på fliser for 3 år siden.
På den anden side af vejen i Herlev ligger der også en stor flisebutik.
Du vil ærgre dig hvis ikke du kører forbi Flisebent ;-)


 -------

tilflytter til det midtjyske

--------
Tilføjelse - på flisebents hjemmeside skriver de selv at det er europas største....



 -------

tilflytter til det midtjyske

--------
Annonce
Tak for alle forslagene - jeg har nu 3 butikker vi kan tage forbi og samle inspiration fra :-)

/Jesp3r

alice fliser ligger lige skråt over for flise bent og er bestemt et besøg værd. Evers....der ville jeg bestemt aldrig sætte mit ben igen. Har købt fliser der 5gange og kun én gang har de kunne levere som lovet. Det er altså flovt når man står og skal be folk om at vælge nye fliser for 3. gang :-/

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Når du er i området bør du også stikke hovedet ind til Flisedesing, på Transformervej 10 i Gladsaxe.
De er mægtig flinke og har et ret godt udvalg. Og så er deres butik dejlig overskuelig til forskel fra Ewers(syntes jeg).

De øvrige har jeg ikke været i.


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Jeg ville anbefale dig Evers, Alice fliser eller Flisebent, det er nok nogle af de største i Kbh. området.

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis