Fliser på terrazzo gulv

Hej

Jeg har købt en lejlighed der skal total renoveres. Jeg er nu nået til badeværelset, som er godt 2 kvm :-) Jeg har haft en murer ude, som påstod at han ikke må ligge klinker på terrazzogulvet. Men at hele gulvet skulle bankes op, afløbet skiftes og dermed kunne der komme klinker på.

Kan det være rigtigt??

Nu overvejer jeg selv at lave det, ligge en vådrumsmenbran, og derefter ligge klinkerne.

Er det helt lovligt at lave gulvet selv??

Hilsen Martin


 

Hej Jeg har købt en lejlighed der skal total... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce



Så kom der et billed af afløbet. Som i kan se er det ren beton.
Det er noget skidt, men skal finde en løsning, tror ikke det bliver den dyre løsning. Vi køber nok en indsats der passer i det gamle afløb og ender i en firkantet rist....
Jeg er meget åben for forslag!!!

Mvh Martin

 

Hej, selvom tråden er lidt gammel, må jeg så spørge dig hvordan du endte med at lave det, skiftede du afløbet? vi står i samme situation, med renovering af badeværelse i en andelslejlighed, og vil helst undgå at skulle skifte afløbet, det det vist er ret kostbart.
Hej. Ja tråden er lidt gammel, havde faktisk glemt alt om det. Men vi endte med den dyre løsning med nyt afløb. Der var det jeg havde det bedst med. Også på sigt når/hvis lejligheden skal sælges, så er tingene ordner og lavet rigtigt. Og ærgerligt at smide mange penge i en renovering og så spare på noget som ikke bare kan laves om.
Mvh Martin

 

Tak for svar. Kan du huske hvad du gav for at få afløbet skiftet og huggede i alt terrazzoen op?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis