Udfyldning af hul i dør.

Hej

Hvis man har et hul i en dør, hvad kan man så bruge til at fylde det ud med?

Det er på den tynde side, så det er ikke synligt.

Mvh. kristian
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kristianpedersen.

Tynde side?? af en dør??

Hva' mener du med det?? er det en celle-dør?? eller hvilken dør drejer det sig om da?

Måske kan du "lægge" et foto eller to ved som forklarer sagen, synes det lyder lidt kryptisk.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej Maskinsnedker

Det jeg mener med den tynde side af døren, er den side, hvor at låsemekanismen skyder ud, altså den side, der har kontakt med dørkarmen - ca 4 cm. bred.

Håber på svar.

Mvh. Kristian
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har med rimeligt held brugt plastisk træ i den farve,der er trættest på. Sleb let omkring stedet, blandede lidt savsmuld i og sleb efter med meget fint vandslibepapir - det var på fladen, kan ses - men ikke på afstand.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Ret kanterne af hullet op, så der ingen grater og splinter er. Nu tager du et lille stykke finer eller masonite og tilpasser det som en strimmel, så det kan gå gennem hullet. Altså: Bredde som hul og længde 3 gange hulstr. Nu skruer du en tynd lang skrue i midten af dette stykke. Putter stykket gennem hullet i døren, så det dækker indvendigt. Nu holder du i midterskruen, mens du skruer en lille btte skrue i ovenfor og nedenunder hullet i døren, så skruerne går gennem det lille stykke du har holdt indvendig. Når der er hold i skruerne, tager du midterskruen ud. Skru de to små s kruer i bund og undersænk. Nu kan du spartle hullet i døren og skuehullerne og spartelmassen falder ikke ind i døren. Dette kan stabiliseres ved at smøre trælim på det lille stykke, inden du skyder det ind i døren

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også