Lavenergi Oliefyr forberedt til solfanger

Jeg skal have nyt oliefyr som skal være et absolut lavenergi.
Jeg havde umiddelbart kigget på Baxi Block Kondens MK 4, men den kan såvidt jeg kan læse mig til ikke bruges direkte sammen med en solfanger.
Jeg vil gerne have en med det hele indbygget, også varmtvandsbeholder og forberedt til solfanger. Hvad findes der af det på markedet?

Mvh Kristian
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kristian,

Jeg tror ikke du kan få det i en komplet enhed når det er til oliefyr... Men til gasfyr kan man..

Vores er fra sonnenkraft (det gamle Thermosol) og det er skide godt for at sige det ligeud..

De har en pakke løsning hvor der kan tilsluttes oliefyr, men altså ikke integreret..

Prøv at kigge på deres hjemmeside : www.sonnenkraft.dk

Denne er det der kommer tættest på : http://www.sonnenkraft.dk/danmark/multi.asp

Husk at vælge vacumsolfanger, det virker kanon..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Hej,

Vi stod og skulle have nyt fyr så den del var nødvendig under alle omstændigheder, så merprisen på ca. 50.000 skal tjenes hjem..
Det kommer til at tage ca. 8-9 år med det forbrug vi har...

Men det er jo det daglige budget der bliver lidt bedre, da investeringen ligger i det samlede lån i huset..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Synes måske en merpris på 50.000kr lyder voldsomt. Men det er ikke så mget prisen, det er mere pladsen der gør at jeg gerne vil have det i en enhed.

Mvh Kristian
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis