VVS-hvad skal jeg bestille?

Hej Jeg skal have lukket af for radiatore på vores badeværelse + 1.sal(skal istandsættes). Jeg vil jo helst undgå at lukke for resten af huset så jeg har tænkt mig at sætte haner ind på frem og retur.

Jeg har lige været i den lokale Silvan, og som sædvanlig kan de ikke hjælpe, men det er jeg sikker på der er nogen her inde der kan ;-)

Systemet består af 18mm (sortrør tror jeg det er), jeg vil føre 18mm pex op til toilet og første. Hvad skal jeg bestille på nettet for at det kommer til at passe på en evt. balofix eller anden form for hane.

Jeg sætter lige et billed ind:


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jeg ved ikke om det er for sendt ? hvis det ikke er så kan jeg hjælpe dig. Du skal ikke bruge ballofixer som stop haner. der er det best at bruge kuglehaner.Erik saninetto.dk

Hygger mig bare (:

Jeg skal i øvrigt have købt ind til vores nye badeværelse, måske du kunne komme med et tilbud på div ting.

Brusedøre
Toilet
Håndvask
Gulvafløb
Blandingsbatterier


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Brusedøre i standardmål er billigst i Silvan og Bauhaus - det tager dog uger at få dem leveret, men til gengæld er det fratis levering fra Bauhaus.

Råd: Køb aldrig dine VVS-fittings osv. fra Silvan. Køb fra nettet eller Jem&Fix. Dog kan Silvan sommetider have tilbud på ifø toiletter osv. Blandingsbatterier kan også købes fra Ikea.


kh. hilsen Mr. GDS 0
Hej.. jeg kan godt give dig et tilbud på disse ting. Men jeg skal bruge mærke eller det beste er vvs nummer på disse vare. Erik saninetto.dk

Hygger mig bare (:

Annonce
Hej igen igen.. Hvis du ikke når det i dag så er jeg tilbage igen på torsdag til at give dig et godt tilbud.. Erik saninetto.dk

Hygger mig bare (:

Tak skal du ha, jeg når det ikke i dag sender til dig så du har det torsdag.
Mvh


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Helt okay.. Erik

Hygger mig bare (:

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis