Isolerende gardin?

Hej! Jeg bor i en lejlighed med et køkken, som altid er skide koldt, fordi døren ud til bagtrappen ikke rigtig lukker ordentligt til. Jeg tænkte på at sætte tykt gardin op foran døren. Er der noget stof, som er specielt egnet til dette? Taak!
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja et godt uldtæppe for døren kan hjælpe meget. Men problemet bliver jo ikke bedre af den grund, det er din husvært du skal have fat i, så har kan indsætte en ny og bedre dør. Du betaler sikkert rigeligt i husleje, så bare hold på din ret til at tingene skal være i orden.

Vil din husejer ikke så meld dig ing i LLO. så skal du bare se ham få fingrene ud.

 

V.h.  Håndværkeren

Men du kunne jo osse sætte en lyntætningsliste rundt i karmen. Der findes mange typer.
Problemet er at døren er skæv, så det hjælper vist ikke så meget.
aha ok, jeg må forsøge at spørge mig frem i byggemarkedet. der er nemlig noget lignende på i forvejen og det hjælper iiikke en fis.
Skrevet af Othadell på 24 okt 2010 14:31
aha ok, jeg må forsøge at spørge mig frem i byggemarkedet. der er nemlig noget lignende på i forvejen og det hjælper iiikke en fis.
Lad nu være med at smide for mange penge efter den gamle dør, har du en ældre plaid så hæng den for døren, det hjælper faktisk meget. Men det tager altså max. 8 timer at smække en ny dør i, så bare hiv "mester" grundigt i skægget.

håndværkeren>>du må da vist stamme fra djævleøen
op til 8 timer til 1 dør , det burde en nybegynder kunne gøre på det halve tid
hej
Er der lidt konkurrence m.h.t landsdele indbyrdes ?
Man kender jo ikke omfanget af arbejdet inden man selv har taget det i øjensyn.
mvh snedkeren

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

Skrevet af bredker på 24 okt 2010 20:18
håndværkeren>>du må da vist stamme fra djævleøen
op til 8 timer til 1 dør , det burde en nybegynder kunne gøre på det halve tid
Næh der er du galt på den, jeg er fra Sy-Fyn, det er spørgeren der bor der ovre !
 Og så ved du jo godt at det tager 7 timer at planlægge arbejdet, og 1 time til at gøre det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis